neděle 8. srpna 2010

Den padesátý (8. 8.)

Jestli bude nějaký článek krátký tak tento, protože i dnešní den byl kratší než ostatní. Po včerejší natáhlé večerce jsem vstával až v jedenáct. Sice mě v šest probudili blázni, kteří se vydali znovu na Velkou zeď, ale já neměl sílu nic dělat. Hodina posezení u počítače mi myslím velmi prospěla, ale hůře na tom byl můj hladovějící žaludek. Proto jsem se v doprovodu Liviena a Francoise vydal do Helen's café. Zde jsme potkali Michaela A., pro kterého je tato pěkná, ze dřeva postavená hospůdka druhým domovem. Za studia tsumego pojídal toast s volským vokem :D Přisedli jsme si k němu, ale plně zahleděný do knihy si nás málem ani nevšiml :) Nakonec ale přecejen vzhlédl směrem k mému černému bratru, s úsměvem na rtech si vyndal sluchátka z uší a dal se s námi do hovoru.
Po příjemném obědě v poklidu odlehlé restaurace jsme se vrátili zpět to našeho dočasného bydliště. Odehrál jsem pár partií na KGS a pak jsem si vytvořil účet, na kterém jsem se stal devátým danem. Kupodivu na něj však sílu nemám a i adminové to poznali, takže mi třída byla nahrazena pomlčkou... Mezitím se vrátili ostatní z Velké zdi, už před druhou hodinou, což všechny docela překvapilo - minule jsme přijeli asi ve čtyři. Prý si to ale náramně užili, to je hlavní.
Večeře byla po dlouhé době hotpot, který nepatří mezi mé oblíbené. Proto jsem se o půl hodiny později vydal s Francoisem do Yippinu, kde jsme povečeřeli. Ti, kdo šli s Jeffem, se vrátili tak v osm. Nelitoval jsem, že se mou večeří stalo jen "normální" čínské jídlo. V té restauraci je totiž vše, co vypiješ a sníš za 53 juanů. To by bylo super, ale problém je, že se to týká i alkoholu, a tak se tam vždycky všichni opijí. Nejinak tomu bylo i dnes, snad to bylo ještě silnější než normálně. Ale nepobyli v apartmánu moc dlouho, asi se necítili dost v náladě, a tak rovnou pokračovali do La Bamby. Snad se jim nic nestane. My tu hráli go a sledovali Stevovy partie na KGS. Zítra přijede Lukan a Loli ze Xi'anu, tak se těšte na slavnostní vydání aférek od Lukana!
Tonda

Žádné komentáře:

Okomentovat