pátek 25. června 2010

Den čtvrtý (23.6.)

Ráno jsme se probudili všichni kolem deváté. Já si tentokrát ze supermarketu pořídil na snídani chleba (sladký) a taveňák. Tonda s Loli opět posnídali své müsli. Učil nás Jack a rozebírali jsme hry z předchozího dne. Dostala se i na řadu i moje druhá partie s Huangem (zjistil jsem nakonec, že se jmenuje Huang a ne Juan), kterou jsem trochu se štěstím vyhrál. Po lekci jsme si opět u Sally objednali obědy. Došlo sice pak k nějaké chybě a moje jídlo, které jsem si objednal neměli, ale to co mi dali jako náhradní bylo velice dobré. Poté nám Jack přidělil soupeře. Já hrál s Andrewem Kayem (4d z Anglie, na KGS Warfreak2 (5d). Celou hru jsem měl více bodů, ale udělal jsem příliš hlubokou invazi a poté prohrál semeai o svobodu a vzdal jsem. Tonda hrál s Davidem Buckleym (1d také z Anglie). Po těžkém boji nakonec prohrál. Musím zmínit Holanďany, kteří hráli svoji partii čistého času asi sedm hodin, protože byla pauza na večeři, takže asi od 14h do 18h a pak od 2Oh do 23h. Ještě před večeří nám stihl udělat Jack rozbor naší partie. Na večeři jsme šli tentokrát asi do 1,5km vzdálené restaurace. Timovi jaksi zdá se zatím nesedla čínská strava, takže se rozhodl jít do KFC a Tonda šel nakonec s ním. Na večeři jsme opět seděli u kulatých stolů a vybrali jsme si každý za pomoci Jeffa a Sally jedno jídlo. Velky zájem opět o kachničku v plackách a Loli si pro změnu pochutnávala na žábě v zázvoru. Také nás Sally učila pár slovíček čínsky. Večer jsme opět hráli a vegetili. Pak přišel na řadu zápas Anglie-Slovinsko 1:0, který prožívali všichni přítomní číňani (Jeff, Peter, Steve, Wagn Wei i Yanqi), všichni fandili Anglii. Pak jsme ještě chvíli řešili naši proxynu a pak už jsme zalehli.
Lukan

1 komentář:

  1. Pekne clanky! Ja toho Warfreak'a znam a on me par krat pred 2 lety delal rozbor partij na KGS kdyz jsem byl 8-5k. Pozdravuj ho ode me!

    OdpovědětVymazat