středa 30. června 2010

Den jedenáctý (30.6.)

Ráno vstala jako první vždy Loli. Já s Tondou jsme se váleli až do půl desáté. Pak jsme posnídali své věci, já tentokrát tatranku a Tonda s Loli své müsli. Jack tentokrát přišel, ale hrál se 4.skupinou simultánky, takže nás učil opět Ben. Rozebírali jsme opět profi-partie a pak různé joseki. Lekci zakončila dvě poměrně obtížná tsume-ga. Po lekci jsme si u Sally vzali obědy. Po obědě většina lidí vegetila nebo hrála na KGS. Já jsem tentorkát pařil Civilizaci IV.
Poté nám Jeff rozdělil soupeře. Já jsem hrál svoji poslední partii Andrewem. V bláznivé partii jsem s bílými kameny zvítězil o 0,5b. Nejprve jsem vyhrál semeai o svobodu a zabil mu čtvrt gobanu. On ale z vzniklé zdi vytvořil obrovské moyo, ve kterém se mi podařilo ožít a částečně ho zničit. Nejprve nám udělal Jeff rozbor. Nakonec se ale rozbor protáhl skoro na dvě hodiny. Pak se totiž snažil v tom moyu Jack (s černými) zabít Jeffa, leč neúspěšně. Poté ale přišli Ben, Wei a Peter, s jejichž pomocí už Jeffa zabil... Takže po této partii skončím v naší skupině s největší pravděpodobností druhý za Franzem. Tonda bude hrát finále 2.skupiny s Pandou zítra. Vítěz půjde automaticky do 1.skupiny a poražený bude hrát s posledním z 1.skupiny o postpup/sestup. Takže se 1.skupina rozšíří na 6 lidí. Loli také ještě zbývá jeden soupeř, ale ten tu nebyl, takže hrála simultánku se Stevem, ale čtyři hendikepy jí nestačili. I když v lize už také jednou prohrála, tak ještě stále není bez šancí na postup do finále 3.skupiny a na postup do 2.skupiny.
Poté jsem opět hrál chvíli Civilizaci. Pak vtrhl do místnosti Nick se zprávou, že otevřeli McDonald´s. Takže jsme tentorkát (opět nezdravě) povečeřeli já, Tonda, Tim, Andrew a Michael A. zde. Tam jsme se dozvěděli, že má Tim dnes 19. narozeniny, takže jsme mu dávali dárky v podobě pár hranolek nebo zmrzliny z "Underground Area".
Když jsme se vrátili do našeho "bytečku", tak Wei se Stevem opět pařili PES 6. Už se na to nemohu koukat, asi si ho nechám za tři týdny dovézt :D. Samozřejmě PES 10 :). Později se k nim přidal i Ben. Já s Timem jsme se snažili hrát Civilizaci přes net, ale nezdařilo se. Timovi to hlásilo jakousi chybu. Já teď píšu článek a za chvíli už půjdeme spát, protože dnes a zítra není žádný fotbal.

Lukan

2 komentáře: