sobota 26. června 2010

Den šestý (25.6.) - volný den

Dnes byl na rogramu volný den, takže jsme hezky vyspávali až do jedenácti. Snídali jsme opět své věci. Téměř ihned po snídani jsme hromadně šli do restaurace, kde se objednávají pro nás obědy. Šlo nás jen asi 18, ostatní byli líní nebo jim bylo blbě. Po obědě jsme se odebrali na nejbližší (asi 3OOm vzdálenou) stanici metra Wodaokou. Jeli jsme tři stanice naší linkou 13 a poté přestoupili na linku 2. Tou jsme jeli 7 stanic. Tam jsme se rozdělili do skupin po třech až čtyřech, abychomse vešli do taxíků, přičemž v každé musel být jeden člověk s čínskou SIM-kartou. Já byl jeden z nich a jel jsem se Zenem a Loli. Dojeli jsme k jednomu obchoďáku se sportovními potřebami, kde se nacházeli i dva obchody s go. Byli zde krásné dózy a desky, přičemž dost levné. Tonda zde koupil krásné dřevěné dózy za 50 yuanů. Také jsme se pobavili tím, jak zde Andrew strašlivě zničil nějakého Číňana, údajně čínský 3.dan (pro srovnání: já nebo Andrew jsme zde 5.dan, Tonda asi 2.dan). Pak jsme se opět rozdělili. Loli s Tondou jeli s Timem a Zenem a pár dalšími lidmi stejnou cestou domů. Já jsem jel s ostatními do národního pekingského knihkupectví. Opět taxíky, což se vyplatí, jelikož taxi je tu opravdu levné. Já jel tentokrát s Davidem a ještě jedním Američanem. Knihkupectví bylo vzdálené asi 12km, přičemž jsme za to dali 31 yuanů. Bylo zde i oddělení s knížkami go. Já nakoupil 6 knížek tsume-go od Lee Chang-ha. Každá knížka byla jiné obtížnosti (1-6). Jeff říkal, že pro mně bude vhodná pátá úroveň. Pak jsme jeli metrem linkou 4 a linkou 13 zpět domů. Jeff musel na letiště, takže se tentokrát nešlo hromadně na večeři. Šli jsme s Tondou, Loli, Zenem a Timem do KFC. Poté si Loli s Tondou ještě odskočili do supermarketu. Doma jsme si s Tondou stáhli od Yanqi proxynu, kterou si během večera stáhli všichni přítomní. Nyní už můžu psát sem, můžeme na facebook a Picasu. Večer jsme se opět koukali na fotbal, ale byl velice nudný (Portugalsko-Brazílie 0:0). Pak už jsme zalehli.

Lukan

2 komentáře:

  1. Žjóóóva, Tonda už je 2-dan a to jste tam teprve 6 dní. Nechci domýšlet, s jakou třídou se vrátí.;o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, tady jsou ty třídy trochu jiné. :) Ale on je ve skutečnosti určitě lepší než druhé kyu. Číňani říkají, že je tak 1.dan.

    OdpovědětVymazat