neděle 27. června 2010

Den osmý (27.6.)

Ráno jsem jako obvykle vstal jako poslední. Protože jsme hráli dnes své partie už ráno, tak jsem posnídal tatranku, abych načerpal nějakou energii. Nicméně, stejně mi to bylo houby platné.
Naše dnešní výsledky:

Franz
- Lukan
Paul - Tonda
Loli - Nick (2k KGS)

Tonda se utká se Zenem o vítězství ve svém pavouku. Vítěz bude moci vyzvat vítěze druhého pavouka druhé skupiny a utkat se o postup do nejvyšší skupiny.
Po partiích jsme dostali od Sally obědy, které jsme si objednali. Po obědě jsme stvářeli článek, který je publikován níže. Poté přišel Peter a jeho učitel Fang Tianfeng (8.pro). Lekce s ním měla dvě části. Nejdřív jsme byli vybráni já a Andrew a šli hrát partii do vedlejší místnosti. Jeff ji přenášel na KGS. V hlavní místnosti říkal Seth tahy Peterovi, který partii přčehrával na tabuli. Fang ji komentoval v čínštině a Peter překládal do angličtiny. Dokonce nám Tonda na partii půjčil své luxusní dózy, které koupil za 5O yuanů. V partii jsem Andrew bez problémů přehrál a vyhrál vzdáním soupeře. Jeff dokonce říkal, že jsem hrál skoro bezchybně. Druhá část lekce byli výklady fuseki, především se týkaly malé Číny. Lekce skončila kolem páté hodiny. Pak se hrálo, vegetilo a tak. Mě nebylo moc dobře, takže jsem nejel s ostatními na večeři. Jelo se prý taxíky někam na knedlíky. Dokonce se mi podařilo usnout. Probudil jsem se po osmé, kdy bylo v hlavní místnosti jen pár lidí, co nešlo na večeři. Neměl jsem ani, co k jídlu, takže jsem poprvé vyrazil sám do ulic Haidianu. Nakonec jsem skončil v KFC. Na hlavní ulici byla jako vždy tržnice se vším možným. Mimo jiné i stánek, kde prodávali vuvuzely. Pár Číňanů tam na ně troubila, ten zvuk je opravdu příšerný. Chvilku poté, co jsem se vrátil se vrátili ostatní z večeři. Další program byl jednotný pro spoustu účastníků. Asi polovina, včetně mě a Tondy jsme sledujeme napínavý zápas mezi Anglii a Německem. Teď beží 55.minuta a je to opravdu podívaná, opravdu to stojí za to.
Lukan

1 komentář: