pondělí 28. června 2010

Den D, rozuměj devátý (28. 6.)

Tak a je to tu, jsem zpět a se mnou i můj článek o dnešním dni, snad to i u vás je pondělí :) Vstával jsem asi v devět, co se dělo před tím vám tudíž nepovím. Nicméně hned potom začal můj život naplno - přišel sám slavný korejský sedmý dan Oh Chi-min. Ve skutečnosti nepřišel sám, ale s Yanqi, ale to už je jedno :D Ráno jsme měli lekci jako vždy, ale co dělali ostatní skupiny nevím, protože my jsme šli jako jediní do třetího patra, kde je nová učebna. Řešili jsme problémy a když si pak Wei všiml, že nás to už nebaví, probrali jsme pár nových joseki. Následoval oběd a polední siesta. V očekávání partie se Zenem o vítězství v pavouku jsem se šel ještě rozehrát na cyberoro, ale nakonec mi to bylo houby platné...
...neboť odpoledne se neslo ve znamení simultánky s výše zmíněným Chi-minem, na kterou byl Zeno vylosován, takže jsem místo toho hrál dvě partie s Weiem. Lukan měl taky štěstí a s změřil síly s korejským "velvyslancem", ale ani dva hendikepy mu nestačily, a tak se jedinou dnešní českou výhrou blýskla Lolian která porazila německé druhé kyu a to velikým rozdílem.
Na večeři jsme nikdo nešli, jelo se na takzvaný hotpot, ale muselo se taxíkem, což bývá vždy trochu složitější ve dvaceti lidech.. Zatím jsme hráli na inernetu go, Loli řešila problémy a Holanďani pouštěli videa z netu. Ale nakonec se dnešním hitem stala písnička tria mladých dívek - Luštěly. Můžete si pustit níže, ale musím vás varovat, že je to jen pro silné povahy :D



Povečeřeli jsme nezdravě v KFC, ale za tu cenu se nedá odolat :) Vrátili jsme se poměrně pozdě, ale ani zdaleka ještě nikdo nepřicházel. Pak jsme zase jen hráli partie na internetu a bavili se. Za půl hodiny začíná fotbal, naše poslední dnešní povinnost fandit slovenským bratrům čeká.

PS: Pro milovníky fotodokumentace mám dobrou zprávu, Loli uploaduje průběžně fotky na internet, ale je tu dost pomalé připojení tak jsou s tím problémy. Něco už je ale online, můžete to vidět zde

Tonda

3 komentáře:

  1. Geneticky upravených potkanů je v Číně zákonitě mnohem víc než u nás, proto tak neodolatelné ceny u "Kolonela z Pekingu".:P

    Co tam dělá Očiminátor? Taky mu skončilo vízum jako Hwangovi?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, možná jo, ale každopádně chodí s Yanqi, která tu učí. Ona byla předtím v Koreji, teď je on tady ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo vlastně, to mi někdo říkal...

    OdpovědětVymazat