úterý 29. června 2010

Den desátý (29.6.)

Ráno jsem vstal jako vždy jako poslední. Vstal jsem až chvíli po desáté. Myslel jsem si, že jdu pozdě na lekci, jenomže jsem zjistil, že zde asi polovina lidí není. Jeff mi pak vše vysvětlil. Spousta lidí se prý na včera na večeři opila, zejména však Andrew, který od Jeffa za to dostal medaili. Já jsem ještě stihl posnídat chleba s taveňákem a pak už se šlo na lekci. Učil nás Ben (Hu Shuai 3.pro). Rozebírali jsme partii Lee Se-dola s Gu Lim z LG Cupu. Po lekci jsme dostali od Sally obědy.

Pak jsme šli hrát partie do ligy. Loli byla ve své skupině zrovna lichá, takže hrála s Jeffem, ale tři hendikepy jí nestačily na výhru. Naše dnešní výsledky:

Lukan - Seth (4d AGA)
Zeno (2d) - Tonda

Tonda nakonec po čtyřhodinovém boji zvítězil a bude hrát buďto finále 2.skupiny proti Pandovi, se kterým se utká o postup do 1. skupiny. Druhá varianta je, pokud v 1. skupině budou dva vyložené slabší, budou Tonda s Pandou hrát s nimi o přislušnost k 1. skupině.

Dnes se šlo na společnou večeři do do restaurace Barbecue, která se nachází v obchdodním centru. Překvapivě tam měli i naší "čínskou drogu". Šli jsme jen já a Loli, protože Tonda ještě dohrával partii se Zenem. Nakonec si někde na ulici koupil plněné knedlíky "baodzi". Teď už jsme u nás v našem "bytečku". Koukáme na fotbal, hrajeme na KGS a já píšu článek. Ale třeba Steve s Benem paří Pro Evolution Soccer 6. :) Nyní ještě následuje zábava na KGS, podrobnosti (i o hlášce "buk lau") vám přineseme v pondělím vydání Aféry a skandály, EXKLUZIVNĚ!

Lukan

Žádné komentáře:

Okomentovat