pátek 25. června 2010

Den třetí (22.6.) - První seriózně výukový den

Ráno jsme vstávali docela pozdě (taky jsme šli spát až hodně po půlnoci, tak jsme to museli dospat). Vstal jsem první, v 9:30 místního času a hned potom mě vyzval k partii Zeno, oficiálně holandský 2d, ale říká o sobě, že je 3d.. Docela jednoduše jsem vyhrál, mezitím vstala i Loli a Lukan. Snída ni jsem docela ošvindloval, začínala lekce - hráli jsme ve dvojicích simultánku proti učitelům. Já jsem hrál s Lukanem proti Jackovi 3 hendikepy, partii můžete vidět níže. Loli hrála s Maxem, švédským 3k, proti Wang Weiovi (myslím), ale rovnu partii, tkaže poměrně brzo vzdali. Oběd jsme měli přímo na místě. Potom jsme učili Holanďany (Zena a Tima) česky.

Odpolední program jsou partie, ale velmi seriózní, třeba jako turnajové. Jack, který stále ještě dohrával poslední hru simultánky, nám určil soupeře - Lukanovi Juana, který je přibližně 4-5d KGS, ale lukan ho dvakrát porazil. Já sem hrál s Michaelem "Pandou", 2d, a vedl jsem, ale pak jsem špatně spočítal svobody (místo dvou tři..), a tak jsem vzdal. Zatím Jack dokončil poslední partii a jak nám předtím slíbil, přehrál a vysvětlil tu naši. Udělali jsem jen asi 3 důležitější chyby, ale konec partie jsme prý odehráli skvěle. Nakonec jsme nějak skončili u toho, že prý viděl moji partii s Pandou a nejsem 2k.. Co s tím všichni mají?

Byl čas konečně uploadovat články na internet a přidat alespoň nějaké fotky. Nevím, jak mám udělat fotogalerii, fotky jsou hrozně velký, ale Loli zase říká, že je nemám zmenšovat. Ale se zdejším připojením a kapacitou wz.cz mi asi nic jinýho nezbyde. Do toho ještě komentáře.. Nestíhám.

A konečně přišla nejlepší část dne, večeře. Vždycky každý objedná nějaké jídlo, potom je přinesou a otáčí se na kruhovém tácu uprostřed stolu. Kdo co chce, to si vezme. Hlavní výhoda je, že i když člověku něco nechutná, nají se ostatního. Po večeři jsme šli do obchodu koupit jídlo k snídani a tak. Pak už byl jen volný program, tak jsem napsal článek, ale nemůžu najít nějaký pěkný komentáře.

Tonda

Užijte si studium naší partie: https://docs.google.com/leaf?id=0BykAxEz6IjrVYWIyOGNjZGYtNDM5ZC00OWIyLTk5NzgtNTdiYjJlZDVkNTg4&hl=cs :)

Žádné komentáře:

Okomentovat