čtvrtek 1. července 2010

Den dvanáctý (1.7.)

Dneska jsme vstali fakt pozdě, ale ne že by to nějak vadilo. Lukan dokonce vstával až deset minut před lekcí :) Nakonec jsme začali o trochu později, protože nebylo jasné, jestli ještě někdo přijde nebo ne (ti, kteří studují jen 5 dnů týdně měli dneska volno). Byl jsem docela nervózní, protože Jeff navrhoval, že budu hrát s Pandou už dopoledne a oni to budou hned přitom komentovat ve vedlejší místnosti. Naštěstí se tak nestalo, protože Jeff jel na letiště pro předposledního účastníka, a tak byla normálně lekce. Naše skupina probírala joseki a najednou se stalo neuvěřitelné - začalo pršet. Pršelo několik hodin a přišel zázrak - poprvé jsme v Pekingu viděli modrou oblohu. Potom byl už tradičně oběd a polední pauza. Já jsem hrál Age of Empires, Lukan Civilizaci a Loli se flákala. Ve dvě hodiny začínaly partie, tak jsme odešli s Pandou do třetího patra, kde byl větší klid. Loli vůbec nehrála, Lukan později vzdal Benovi dvouhendikep, ale to jsem se dozvěděl až později, protože jsem ještě hrál. Nakonec sem po blbé partii prohrál o 5,5.
Na večeři se dnes poprvé nešlo ve velké skupině, protože každý chtěl jít někam jinam. Já jsem zůstal v bytě, neměl jsem hlad, dal jsem si jen chleba s napodobeninou másla. Všechno bylo v klidu až do devíti večer. V tu chvíli právě glue, administrátorka na KGS všechny varovala ať nepíšou "buk lau" a do partie vstoupil MrZNF (Zeno) a zmíněnou hlášku napsal. Byla zablokována naše IP adresa, což vyvolalo pozdvižení. Někteří se nejvíc vysmáli, někteří prskali, ale v podstatě to byla vtipná scénka. No nic, snad se za 24 hodin znovu na KGS dostaneme :D
Tonda

4 komentáře:

  1. Věta: "Já jsem hrál Age of Empires, Lukan Civilizaci a Loli se flákala" je dokonalá :D :D Lépe bych to nenapsal, gratulace :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych to teda napsal lépe: "Všichni tři jsme se flákali." :P

    OdpovědětVymazat
  3. Ale to je blbost, chlapi přece vždy dělaj smysluplné věci, Tonda to vystihl naprosto přesně!

    OdpovědětVymazat