neděle 4. července 2010

Den patnáctý (4.7.)

Ráno vstali Loli s Tondou jako vždy dříve než já. Já jsem vstal asi 10 minut před desátou. Pak už přišli učitelé a šlo se na lekce. Nás učil opět Ben a stejně jako před třemi dny jsme probírali všechny možné varianty taishy. Loli měla hrát svoji poslední ligovou partii proti Fredrikovi (5.kyu). Ten ale řekl, že hrát nechce, takže Loli vyhrála bez boje a odpoledne ji čekalo finále 3.skupiny proti Thomasovi (2.kyu).
Po lekci se šlo na oběd, tentokrát po svých, protože tu Sally nebyla. Tak jsem šel s Tondou, Timem a Pandou do Mekáče, ve kterém byl dnes opravdu blázinec.
Po obědě nám Jeff rozdělil soupeře. Někteří už rozehráli novou ligu, někteří dohrávali ještě tu starou. Huang, který skončil poslední v naší skupině, už asi týden nepřišel, takže Tonda bez boje postoupil do 1.skupiny. Huang prý až přijde, začne ve 2.skupině. Naše skupina už také
začíná novou ligu. Já jsem si s problémy poradil s nováčkem ve skupině Pandou (2.dan). Hra měla jednoznačný průběh, ale poté jsem si jí zkomplikoval hloupým přehlédnutím. Poté jsem ale zabil čtvrt gobanu a soupeř vzdal. Sgf bude. Tonda hrál s Franzem (4.dan). Snažil se hodně, ale nakonec prohrál čestně asi o 15 bodů. A nakonec Loli, které se podařilo porazit Thomase. Tudíž postupuje do druhé skupiny. Poté nám udělali Steve s Weiem review naší partie. Přitom jsem ji také zapsal. Zítra napíšu definitvní nové složení skupin.
Dnes se šlo na večeři na nudle. Mě se ale nechtělo jít, takže jsem šel s Loli do supermarketu pro zítřejší snídani. Po cestě jsem se ještě stavil v KFC.
Když jsme se vrátili, tak já jsem pařil Civilizaci a Loli kreslila. Později se vrátili i ostatní "z nudlí". Po chvíli ale začalo menší dobrodružství. Našemu apartmánu vypadla elektřina a tím pádem i internet. Jeff, který za nedlouho přišel nám oznámil, že to se s vojí maminkou
yřeší tak za dvě hodiny. Já jsem se s pár lidma přesunul z našeho 11.patra do 3.patra, kde je další apartmán (bydlí zde třeba Michael K., Jeff nebo Franz) a také další hrací místnost a chodí sem na lekce 2.skupina. Ani zde ale nefungoval internet. Co se dělo nahoře, nevím, ale určitě tam byla tma jak v pekle. Nyní se už podařilo Jeffovi opravit elektřinu, tak už jsem zpět nahoře a píšu článek. Loli, Tonda a Tim koukají (po tmě) u nás v pokoji na Hikaru.

Lukan

3 komentáře:

  1. Laman+Brnda+Sheery: Gratulace Loli i Tondovi k postupům, Lukan by se měl trochu polepšit...
    Fotky jsou dobré, ale chceme důkaz toho, že tam s váma je i Loli :P.

    Řekli bychom ještě něco, ale nedokážeme to správně vyjádřit :P. Do příště to promyslíme a napíšeme.

    OdpovědětVymazat
  2. V čem bych se jako měl polepšit? :D Vždyť tu porážím skoro všechny a do vyšší skupiny postoupit nemohu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No prostě polepšit, bez toho abys věděl jak a co to prostě nedokážeš :P. Postup do další skupiny (poraž profíka) ;).

    OdpovědětVymazat