pondělí 26. července 2010

Den třicátý sedmý (26. 7.)

Dneska ráno jsem se cítil napůl jako v ráji :D V Travianu jsem dosáhl ocenění za umístění v TOP10 stavitelů týdne. To mě dokonale naplnilo, a tak jsem plný energie mohl vystartovat sprintem do nového dne. Zato Loli na tom byla hůř. Asi před dvěma dny zapomněla vypnout klimatizaci a nastydla. Teď se jí to asi docela rozjelo, vypadala poměrně zničeně. Přesto ale vstala a po sprše už zase působila svěžím dojmem. Lekce dneska začala přesně v deset, protože jsme si o to požádali. Sice ostatní přicházeli později, ale aspoň tím byli potrestáni. Dneska jsme rozebírali naše předcházející partie, protože včera museli všichni učitelé na večeři s Xie He, tím 7p který hrál před pár dny se Stevem. Nějaký čínský zvyk či slušnost. Vím, že to bude vypadat, že jsem sina Zena zasedl (což je pravda), ale objektivně řečeno opravdu s Andrewem vyrušovali při Benově výkladu. Na (ne)štěstí Panda tentokrát seděl příliš daleko..
Obědy už budou asi nadále jen z Yippinu, což je fakt super. Po vyprázdnění plastové krabičky hůlkami na jedno použití jsem se cítil docela zasycený. Loli si šla lehnout, protože jí stále nebylo úplně dobře. Já s Timem jsme se vydali směr odpolední dobrodružství: nákup pohlednic. A pár zajímavých příhod z toho opravdu je, bohužel pohledy jsme nesehnali. Ale nakonec jsem s Jeffem všechno večer zařídil, takže aspoň byla sranda, když už nic jinýho. Po návratu z příšerné výhně, která venku panuje jsem se cítil docela vyčerpaný. Loli se omluvila z dnešní ligové partie, protože její výkon by byl značně zeslaben nachlazením a bolestí hlavy, a tak jsem hrál jen já. Derby se Zenem ale netrvalo dlouho, jen 37 tahů, po kterých jsem vzdal. Pro změnu jsem zbytečně přepočítal svobody, a tak jsem myslel, že mi v dané situaci nic nefunguje. Když mi to po partii Peter ukázal, byl jsem fakt nadšený... Ale co, skupina B je taky super, aspoň podle mého názoru. Ale ne všechno bylo špatné, aspoň jsem stihl přenosy z kongresu, kde zatím výborné výkony podává Cornel Burzo. Taky se tou dobou hrálo finále MS juniorů, a tak nám ho Lukan přenášel na KGS. Bláznivé děti :D
Kolem šesté hodiny jsme už jako tradičně odcházeli na večeři. Hned poté, co jsme sjeli výtahem do přízemí, jsme potkali Loli a Zena, kteří se vraceli z knihkupectví. Ale hlavně - konečně jsem nemusel do fast-foodu! Šli jsme na nudle do blízkého obchodního centra. Jaké překvapení nám způsobil Wei, náš učitel, který tam právě večeřel se svou přítelkyní. Na jeho požádání jsme se odebrali do druhé nudlové restaurace, ve které už jsem předtím jednou byl. Zase jsem se přejedl, za 22 jüanů.. Cestou zpět jsme navíc objevili fantastický stánek s kopečkouvou zmrzlinou. Dva obrovské kopečky ve sladkém kornoutu? 5 jüanů. Miluju Čínu :) Když jsem se vrátil do apartmánu, Loli hrála s Čuchem (kolobezkou) partii na KGS. Jednu vyhrála, jednu prohrála. Pak už se víceméně nic nestalo, jen jsem sepsal článek a bylo po desáté. Za chvíli jdeme spát, tak dobré odpoledne :)
Tonda

Žádné komentáře:

Okomentovat