neděle 11. července 2010

Den dvacátý druhý (11.6.)

Jako první vstala Loli kolem deváté. Poté však prošla poměrně hlučně naším pokojem, takže vzbudila mě i Tondu. Tonda hned vyrazil do marketu. My jsme něco posnídali, já jako vždy chleba s taveňákem.
Jako vždy kolem desáté přišli učitelé. Místo Bena opět přišel Jack, který nás učil. Protože nás zítra čeká turnaj, tak jsme hráli všichni z naší skupiny proti němu simultánku, rovné partie. První skončil Tonda, který vzdal asi po 60-ti tazích a brzy na to jsme ho následovali všichni až na Setha, který se držel až do konce a nakonec prohrál o velice čestných 10 bodů.
Následoval oběd. Zaregistrovali jsme se na turnaj. Nejspíš budeme hrát s těmito třídami: Lukan 5d, Tonda 2d, Loli 2k, přičemž já budu společně s učiteli a Andrewem, ethem a Franzem v top-skupině. Hned poté jsem však ulehl do postele, jelikož mě od rána slušně bolí v krku a měl jsem teplotu 36,8 (zdálo se mi, že mám mnohem více). Tonda s Loli více méně také vegetili. Kolem druhé začli ligové partie. Naše skupina už ale má hotovo, takže měl Jack lekci o fuseki, kde se také komentovali naše dopolední partie. Později se k nám přidal i Hoang, který si poradil s Loli, která bude hrát play-out, ještě se ale neví s kým. Já jsem ale půlku lekce zaspal. Probudil jsem se kolem čtvrté, dal jsem studenou sprchu a hned jsem se cítil mnohem lépe, takže jsem šel na lekci. Tu zakončila dvě tsume-go, jedno těžké a jedno poměrně triviální. Přesto jsme obě dvě vyřešili jen já a Hoang. Tonda přišel na jedno z nich. Poté jsme se s Tondou zoufale snažili na internetu najít jakýkoli web o MS juniorů, leč neúspěšně.
Na večeři se šlo po více skupinách. Asi největší skupina šla na knedlíky. Já jsem šel s Jeffem, Pandou, Franzem a Andrewem do restaurace, kterou nazýváme "Picking duck" a byli jsme tam i úplně první den. Tentokrát jsme tam už zavítali počtvrté a stále někteří nemáme tamního jídla dost. Nad balenou kachničku v plackách prostě není. Vedli jsme dlouhé diskuze o stylech silných hráčů (studentů) a učitelů, kteří se účastní tohoto programu. Tonda s Timem šli zase do Mekáče, kde prý dělali pěkné kraviny. Loli večeřela z vlastních zásob.
Teď už jsme zpět. Loli s Tondou a Timem zevlí u nás v pokoji a furt od nich slyším nějaký smích. Tonda bude pracovat na Aférkách tohoto týdné. Já píšu článek. Jsem opravdu zvědavý, jak budou vypadat zítřejší první dvě kola turnaje, protože spousta lidí plánuje sledovat finále MS ve fotbale. Mezi nimi je i Tonda, Holanďané a téměř všichni učitelé...

Lukan

Žádné komentáře:

Okomentovat