středa 7. července 2010

Den 十八 (7. 7.)

Člověk si to vůbec neuvědomí, ale docela nám to utíká. Už máme pryč čtvrtinu pobytu, ale na to tady nikdy nemyslí. Dneska jsem vstal první, *yahoo*. Hned potom mě ale zastihly problémy na záchodě, což mě trochu naštvalo. Nešlo spláchnout... Naštěstí zlaté české ručičky věděly co a jak, takže se všechno dalo zase dohromady a bylo. Mezitím vstala i Loli. Já dočetl knížku o zahájení, kvůli kterému jsem prohrál poslední dvě partie, a ona se flákala - jak jinak :D V dnešní ranní lekci jsme rozebírali zajímavou partii Kong Jieho s Lee Sedolem a ke konci řešili neřešitelné problémy ze včerejška :) "Béčka" (ke kterým se zase brzo vrátím) probírala s Jeffem zahájení, Loli říkala, že to bylo zajímavé. Oběd jsme si sháněli sami, protože naše milá a starostlivá Sally dnes nepracovala a tak jsme skončili zase tam.
Po další nezdravé náloži pro náš organismus jsme měli už jen chvíli než jsme odcházeli do parku poblíž náměstí Tian' an men, abychom si tu zahráli s pouličními goisty. Bohužel nakonec všichni čekali asi půl hodiny na Lukana, než dohraje partii na KGS... Od tohoto nepříjemného zdržení na začátku už všechno šlo jako na drátkách. Do parku jsme dorazili poměrně rychle, počasí vypadalo slibně, i když jsme se obávali, že začne pršet. Rovnou jsme šli na místo, kde bývají čínští hráči go. Nakonec jsme hráli jen my sami proti sobě, protože žádní místní se nedostavili, ale nijak to nevadilo. Lukan hrál tři rovné partie s Jeffem a dokonce jednu vyhrál! Já jsem se poměřil se slabšími hráči a obstál s čistým štítem (bez porážky). Myslím, že se nikdo nemohl nudit, protože pokud se mu zrovna nechtělo hrát, mohl se procházet po obrovském areálu parku. Kéž by jsme takové měli i v Čechách. Uvidíte sami, Loli nafotila spoustu snímků :)
Kolem půl sedmé jsme park opustili. Já a se mnou dalších devět lidí se vydalo do výukového areálu a ostatní šli kamsi na večeři. Zatím se nevrátili, ale co jedli a jaké to bylo není zrovna nejdůležitější, protože já jsem tam nebyl :D Správná skupina jela metrem s přestupy přímo domů. Dorazili jsme brzy. Zahrál jsem si jednu partii piškvorek a napsal článek. Čekám až přijdou ostatní, pak asi budeme koukat na něčí partii na internetu :)
Mějte se famfárově, ahoooj :D
Tonda

5 komentářů:

  1. Chyba, ta správná skupina šla na japonské nudle. :)

    OdpovědětVymazat
  2. zpravodajství, galerie i vaše výsledky proti ostatním účastníkům jsou super, vážně si je užívám, ale mám pro tondu a lukana jeden úkol - výzvu - pořiďte a pošlete aspoň jednu fotku loli, jinak se nakonec vrátí z číny a my nebudeme mít ani jednu památku, že tam vůbec byla :D. odměnu za splnění úkolu jsem ještě nevymyslel, ale připadá mi to jako povinnost sama o sobě i bez odměny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokus se jí vysvětlit, že to, cos právě napsal, je důležitý.. Ale když jsem to říkal já byl jsem neúspěšně odbyt..

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, je to fakt skvělé čtení. Každý den se těším na ten váš den :D ;-) Měl bych takový dotaz..kdy budete někam uploudovat sgfka ?

    OdpovědětVymazat
  5. Já se za poslední dvě sgf stydím :D Ale některý můžu přidat klidně teď.. Ale všechny sem nedám.
    Jinak Lukan říkal, že po téhle lize, to znamená, že koncem týdne by to mělo být. Jen musím vymyslet jak to přidat na blog jako sekci partie, ale to bude v pohodě :)

    OdpovědětVymazat