středa 7. července 2010

Interview s Timem

Ahoj Time, řekl bys něco o sobě našim čtenářům?
OK. Jmenuji se Tim, je mi 19 let a jsem 1k z Leidschendamu (Nizozemsko).

A proč se rozhodl jet na prázdniny do Číny?
Kvůli go. Rád hraju go. A taky chci objevit nový svět.

A co tě ke go přivedlo?
No, viděl jsem anime Hikaru no Go, a tak jsem to chtěl taky zkusit. Objevil jsem KGS a začal hrát. Zajímavý příběh, že? :D

A jaký je tvůj cíl? Čeho bys chtěl dosáhnout?
Můj cíl?? Hmm.. porazit Alexandra Dinerchsteina (smích). Prostě stát se silným. Jako tygr.

To je zajímavé. Takže kvůli tomu jsi přijel?
Ano, i tak se to dá říct. Taky chci získat nový pohled na go.

Tak dobře, poslední otázka, co si myslíš o týmu Nizozemska na MS 2010 v Jižní Africe?
Určitě vyhrají. Jsou nejlepší na světě! Vždyť už porazili Brazílii.

Díky moc za interview. Užij si zbytek programu a nenech se zavřít do čínského vězení.
Buk Lau :D

1 komentář: