čtvrtek 8. července 2010

Partie a profily

Byla přidána nová sekce pro partie na Frantovu žádost, najdete ji na novém panelu nad nejnovějšími příspěvky. Na stejném místě najdete taky Profily účastníků, ale je to teprve v zárodcích, protože není lehké o všech něco zjistit a sehnat jejich fotku. Ale průběžně to budu doplňovat. Přijímám návrhy na formát této části, zatím jsem zvolil to, že bude seznam s odkazy na články o daných lidech. Ještě mě napadla tabulka a klikací obrázky, ale nepřijde mi to zrovna skvělé. Přijímám další návrhy a díky za ty, které už přišly. Snad to bude nějak normálně fungovat, v bloggeru se moc nevyznám.

4 komentáře:

  1. U "Profilů účastníků" bych se přimlouval za celé jméno hráče. U toho Tima mi to uniklo, jak jsem byl nadšen tou rychlou reakcí.;)

    OdpovědětVymazat
  2. paráda, ty profily jsou vážně dobré, vtipné, a člověk získá ve stručnosti přehled, kdo tam s vámi je
    partie taky prima, i když tam jsem jich zatím jen pár rychle projel. možná by nebylo špatné je dávat v nějakých balících po 5-10 na samostatné stránky a v sekci Partie jen vypisovat odkazy (spolu se seznamem partií v na té které stránce)

    OdpovědětVymazat