sobota 17. července 2010

Den dvacátý osmý (17.7.)

Vstávali jsme dnes dříve, někdy kolem osmé. Já jsem ještě stihl odehrát dvě partie na Oru. Také jsme si udělali s Tondou jeden známý Dinersteinův test. Mě vyšlo, že jsem evropský 5.dan a Tonda že je evropský 2.dan.
Kolem desáté přišli Wei a Jack. Půl hodiny se ještě čekalo na Steva s Peterem, takže lekce začly později. U nás ve skupině jsme se sešli všichni stabilní členové až na Setha, který byl unavený ze včerejšího výletu, takže nepřišel. Také se k nám připojili Zeno s Michaelem A., vítězové svých skupin v "béčku". Učil nás Jack a rozebírali jsme poměrně bláznivou partii Kong Jie vs. Gu Li, kterou Gu Li neuvěřitelným způsobem prohrál. Nutno podotknout, že hrací čas na partii byl údajně jen hodina plus byoyomi minuta na tah. Jeli jsme tentokrát bez přestávky kvůli opožděnému začátku lekce. "Béčka" učil Peter a prý rozebírali partie z turnaje.
V poledne jsem se vydal s Tondou na oběd do Yippinu, odkud nám vozí obědy i normálně, takže vlastně žádná změna. Tonda šel poté s Francoisem vyměňovat peníze. Já jsem se snažil hrát na KGS, ale pořád padal net, takže jsem nakonec hrál Civilizaci. O poledním klidu také přišel Chao Yu, kamarád učitelů, který má prý v Evropě 6.dan a je populární v Anglii.
Kolem druhé mi začala lekce s Jackem. Partii jsem prohrál o 20 bodů. Mým problémem byly tentokrát tři pomalé tahy v zahájení a když mi pak dal Jack ve střední hře šanci jedním overplayem, tak jsem ji nevyužil. Pak jsme ještě rozebírali různé joseki. Loli ta si kreslila, takže byla spokojená.
Kolem páté se Loli s Tondou a dalšími deseti lidmi vydali hrát Age of Empires do internetové kavárny. Tonda je prý neuvěřitelně "zrakvil" (jak by on řekl). Já jsem zůstal v našem apartmánu a s Jackem jsme konečně rozjeli net, takže jsem sehrál dvě vítězné partie na KGS a přibližuji se 5.danu.
V půl sedmé jsem šel s Jeffem, Juergenem a Zenem na nudle, které se nacházejí hned vedle restaurace "Picking duck". Měli jsme tam menší problém s placením, ale na konec se vše vyřešilo. Tonda jedl s ostatními v Mekáči a Loli si koupila nějaké ovoce. Vrátili jsme se kolem půl osmé, když už byli všichni zpět z kavárny. Tonda teď "relaxuje" (aspoň on to říká). Loli si kreslí. Já píšu článek.
Mimochodem už nás včera opustil první účastník, je jím Peter Lundqvist. Zítra ho bude následovat Paul. A příští týden v pondělí Michael K. a Max. Přijet má ještě nějaký 1.dan z JAR a ještě dva Francouzi, údajně 2.dan a 10.kyu. Ve středu nás jako poslední opustí Juergen, Viorel a Nick.

Lukan

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    dik za skvele reportaze.
    Muzu se zeptat, jestli je ten Dinersteinuv test ke stazeni?
    Dik
    Vasek

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ten test je dost blbej a hodně nepřesnej většinou, ale najdeš ho na http://play.baduk.org/

    OdpovědětVymazat