čtvrtek 15. července 2010

Den dvacátý šestý (15.7.)

Ráno jsme vstávali všichni kolem deváté. Tonda s Loli vyrazili do supermarketu, já jsem se ještě chvíli válel. Ještě jsem stihl odehrát partii na Oru a posnídat chleba s taveňákem.
Kolem desáté přišli učitelé, ale jen Jeff, Peter a Steve. Studentů se tady ale také moc nesešlo a to ze dvou důvodů. Ti, co studují jen čtyři nebo pět dní měli dnes volno. A druhý důvod je, že se včera po karaoke hodně pařilo a chlastalo. Tim s Nikolajem prý vydrželi v místním klubu "La Bamba" až do pěti do rána. Spolu s nimi tam také předtím byli Švédové, Glenn a také Johanna. Takže nás rozdělili do jakýchsi třech provizorních skupin. Já s Tondou jsme byli společně s Andrewem, Pandou a také Michaelem A.
Učil nás Peter. O přestávce přišel ještě Franz a také se k nám připojil Viorel, který chtěl vidět Peterovu hru s Yanqi, kterou jsme skoro celou lekci rozebírali. Ke konci se přivalil ještě polomrtvý Zeno. To už jsme jen rozebírali různá zahájení, ke kterým jsme měli otázky. Loli byla v druhé skupině společně s Davidem, Paulem, Jaxonem, Francoisem a Huangem a učil je Steve a prý také rozebírali partie z turnaje.
Po lekci následoval oběd. Někteří si už obejdnali i jídlo z nového menu, které nám dneska přibylo k tomu starému. Po obědě většina lidí odešla do knihkupectví, společně s nimi i Tonda. Já jsem zůstal a hrál jsem na KGS.
Kolem druhé mi začal první trénink na MS juniorů. Nikdo z profíků tu nebyl, takže jsem hrál se Stevem, ale to mi vůbec nevadilo, protože on je silný jako profík a stejně dobrý učitel. Partii jsem vzdal po 100 tazích, zemřela mi skupina. Steve po partii říkal, že můj největší problém v této partii byl, že když jsem mu útočil na skupinu, tak jsem zanechával slabiny, čehož on poté využil a potrestal mě. Poté jsme ještě diskutovali o jednom fuseki. Brzy se vrátili ostatní z Go-shopu a knihkupectví. Hráli jsme na KGS a dělali kraviny.
Kolem šesté přišel Jeff a spolu s ním přijeli dva nový účastníci programu. Pětadvacetiletý Švýcar Rick (4.kyu, DeepBlue (1.kyu) na KGS) a jeho přítelkyně Natali (údajně 14.kyu), která se nejspíš stane nejslabším účastníkem. Poté jsme šli my tři s nimi, Francouzi, Holanďany, Franzem a Jeffem a jeho maminkou do vzdálenější restaurace, ve které jsme byli už dvakrát. Tam Jeff seznámil nové účastníky s námi přítomnými. Ke konci si ještě Franz udělal menší žertík ze Zena. Po večeři jsem šel ještě se Švýcary a Francouzi do supermarketu nakoupit jídlo na zítra na výlet na Velkou čínskou zeď. Po cestě zpět jsme ještě potkali Rickovi rodiče, kteří bydlí v blízkém hotelu. Zpět v našem "bytečku" nám Peter ukázal svoji komickou hru s Hoangem. Nyní Jeff diskutuje s Tondou o jeho go a začínají hrát partii, Loli se na ně dívá a já píšu článek. Nejspíš půjdeme brzy spát, jelikož zítra odjíždíme kolem šesté ráno...

Lukan

Žádné komentáře:

Okomentovat