čtvrtek 29. července 2010

Den čtyřicátý (29.7.)

Nové složení skupin:
Skupina A: Franz, Andrew, Seth, Lukan, Zeno, Hoang
Skupina B: 1: A: Tonda, Chriss, Glenn, Loli, Francois, Tim; 2: Panda, Virgile, David, Rick, Michael A., Tomas
Skupina C: Livien, Johanna, Thomas, Jack, Tom
Skupina D "Monkey Jump": Fredrik, Mike, Nikolaj, Sonja, Natalie, Jean-Loup
- Natalie a Jean-Loup hrají se všemi ve své skupině se třemi hendikepy.

Čas ubíhá jak voda, dnes již ukončujeme čtvrtou desítku dní našeho pobytu. Já jsem už zpět z MS juniorů, takže jsem se už dnes rozhodl napsat článek.
Loli s Tondou vstali už někdy kolem osmé. Tonda hned vyrazil na nákup. Já jsem vyspával až do půl desáté. Divím se, že jsem vydržel spát tak dlouho, protože moje matrace byla téměř vypuštěná, protože když jsem byl pryč, tak po ní Tonda s Holanďany a Francouzi skákali... Tátu, který jel na letiště na svůj let do Helsinek jsem už nezastihl. Posnídal jsem tatranku, protože jsem neměl nakoupeno nic k snídani.
V deset přišli učitelé, ale jen Steve, Peter a Yanqi. Steve ten neučil, hrál na tygemu. Peter a Yanqi pro nás pro všechny komentovali partii z 2.kola kongresu mezi Kang Kyoung-nang a Cornelem. Původně měla být partie Cornela s Dinersteinem, ale nakonec ji změnili, protože ta s Dinersteinem prý byla moc bláznivá. Peter říkal, že si Cornel zasloužil vyhrát, přehlédl se totiž ve vyhrané pozici v koncovce. Tim jako jediný zaspal lekci, jelikož se opět včera šlo do La Bamby chlastat a on zřejmě zapařil nejvíc. Prý šel spát v půl sedmé.
Po lekci jsme od Abby dostali obědy, které byli naštěstí z Yippinu. Poté jsem po týdnu zavítal na Oro, kde jsem si po dvou výhrách uhrál 7.dan. Taky jsem pak vyhrál ještě jednu partii na KGS.
Peter dnes stanovil nové pravidlo, že na ligové partie se musíme dostavit nepozději půl hodiny po začátku tj. v půl třetí. To nesplnil jen Hoang, který tak svou první partii zpět v první skupině prohrál kontumačně se Sethem. Já jsem hrál proti Andrewovi, se kterým jsem si celkem jednoduše poradil. Poté nám dal Steve review, opět říkal, že byl Andrew moc agresivní. Zeno hrál opět dobře proti Franzovi, ale nakonec prohrál o 0,5b. Stalo se mu téměř to samé jako Vanesse proti mě na MS, akorát nedoplatil na ingova pravidla, ale na ta čínská, kde jsou také neutrály za body. Tonda se dost trápil s Loli, ale nakonec vyhrál asi o 15 bodů, partie bude zde na blogu. Pak jsme sledovali na KGS partie z kongresu.
Kolem šesté jsme vyrazili do Mekáče já a Tonda společně s Francouzi a Timem. Když jsme se vrátili, tak jsme opět sledovali partie z kongresu. Později se vrátil Jeff z večeře a přinesl mi pumpu, takže mám opět tvrdou postel a mohu na ní normálně spát. Já teď píšu článek, Loli se kreslí a Tonda dělá kraviny.

Lukan

Žádné komentáře:

Okomentovat