středa 21. července 2010

Den třicátý druhý (21.7.)

Ráno jsme se probudili kolem osmé. Loli odešla brzy se Zenouškem do čajového obchodu a pak do ZOO, takže jsme se pořádně ani neviděli. Já jsem posnídal svoje bochánky s čokoládou a Tonda nějaké ovoce.
Já jsem hrál celé dopoledne na KGS ve snaze si opět uhrát 5.dan, protože mi to zase přes noc shodili. Se skóre 6:5 se mi to ale nepovedlo, ale za to jak jsem hrál jsem si to fakt nezasloužil. Tonda ten mě celou dobu sledoval. Během dopoledne se také ukázali nový účastníci dva Francouzi. Jeden z nich je Virgile 2.dan, druhý je Jean-Wolff 10.kyu.
Kolem jedné jsme šli na oběd. Tonda šel s Timem, Francoisem a Livienem do Subwaye, já šel s Mikolajem do Mekáče. Poté přišla naše nová asistentka, která střídá Sally, protože ta se musí prý starat o své nemocné rodiče.
Kolem třetí jsme odcházeli do japonského go-klubu. Tonda se rozhodl zůstat v apartmánu a hrál na KGS a taky piškvorky. Do klubu jsme šli tedy já, Seth, Andrew, Franz, Glenn, Panda, oba Tomasové, Johanna a Hoang. Cesta nám trvala skoro hodinu, přece jen je to na dva přestupy metrem, celkově 17 stanic přes celé město. Nejdřív jsem tam hrál s Andrewem, kterého jsem porazil v celkem "buk lau partii". Pak mě vyzval Glenn, se kterým jsem si také jednoduše poradil. Nakonec jsem hrál s čínským 4.danem. V partii jsem mu ožil v jeho území a později vzdal partii v koncovce, když prohrával asi o 15 bodů. Takže jsem z klubu odešel s čistým štítem. Kolem sedmé přijel do klubu Jeff, se kterým jsme pak šli do nevzdálené restaurace Yoshinoya, ze které máme také naše nové menu. Poté jel Jeff domů, Glenn, Tomasové a Hoang jeli zpět taxíkem a my zbylí jsme jeli metrem.
Přijeli jsme až v půl deváté. Ve třetím patře se prý koná nějaká chlastačka, takže tady v 11. patře skoro nikdo není. Loli kouká opět se Zenouškem na "How I met your mother", Tonda zevlí a já píšu článek. Za chvíli si půjdu zabalit na Taiwan. Teď předávám na týden štafetu Tondovi, jelikož odjíždím zítra asi v 6 ráno. Info z MS budeme psát zřejmě na eGoban, ale určitě se o nějaké dojmy podělím i zde. Držte mi palce! :)

Lukan

Žádné komentáře:

Okomentovat