středa 14. července 2010

Den dvacátý pátý (14.7.)

Ráno jsem vstal jako obvykle poslední. Něco jsme posnídali a v deset se šlo na partie. Malé zdržení způsobilo to, že se čekalo na hosta Matse.

5.kolo:
5. Tonda - Hoang (největší výpras v historii go)
6. Seth - Lukan (odmítám komentovat)
11. Peter - Loli (vzdáním)

Partie jsem popsal výše. Více nemá cenu komentovat.Poté se všichni rozutekli na oběd. Já jsem po své rychlé prohře neměl vůbec na nic chuť. Odreagovával jsem se Civilizací a přitom pojídal chleba s taveňákem. Tonda dohrával jako úplně poslední. Nejspíš mu jako mě uškodilo, že Jeff musel přinést hodiny, čehož Hoang využil k výprasu. Tonda byl poté poměrně zničený (ani se mu nedivím), takže se odhlásil z posledního kola.

6.kolo:
6. Lukan - Zeno (7,5b)
Tonda nehraje
10. Loli - Jaxon (asi 15b)

Hoanga v posledním kole čekal "trest" v podobě nalosování na Petera. Partie skončila hrozným masakrem.

Lukan

Konečné výsledky turnaje zde!

Tak a teď se hlásím o pár svých řádků já :D Z ranního kola o ničem zajímavém nevím, protože jsem byl plně vytížen partií s Hoangem. Mohl mě zabít, ale nedokázal to, a tak začal padesátitahový výpras. Zkušeně jsem v byoyomi všemu odolával, ale pak jsem se přehlédl a myslel jsem, že se ze čtvrt desky stalo seki, takže už bych neměl dost bodů a vzdal jsem. Hned po partii Peter ukázal jeden jediný tah, který kdybych zahrál ve chvíli vzdání, zabil bych půl gobanu. Není to super? Docela silně frustrovaný (a hladový) jsem se odhlásil z posledního kola. Když jsem se vyplakal na záchodě, šel jsem do Yippinu na oběd a než jsem se stihl vrátit, Peter už měl s Hoangem dohráno. Cituji jeho komentář:
First I missed atari, then I missed the ladder. But I kept overplaying and finally I luckily killed 200 points :D

Už jsem nemohl mít špatnou náladu :D Lukan bojoval se Zenem v překvapivě těsné partii, ale nakonec si poradil, takže co se dělo je fuk :) Chvíli před nimi dohrála Loli s Jaxonem a byť se dostali až k vyplnění neutrálů, nakonec se nepočítalo, protože Loli uznala svou prohru.
Půl páté odbilo ani jsme se nenadáli, a tak jsme vyrazili na karaoke (spojené s večeří). Bylo potřeba jet taxíkem asi 8 kilometrů, žádná dlouhá cesta. Když všichni přijeli a zaplatili, odebrali jsme se ve třech skupinách do posledního, desátého patra, kde byly místnosti pro samotné amatérské umělecké výkony. Jestli bez práce nejsou koláče, tak tady se prací myslelo dojít si pro jídlo a koláči bylo samotné karaoke. Po prvních problémech s ovládáním čínské hrací mašiny se všechno rozjelo na plné obrátky. Zeno zpíval falešně jak mohl a vybíral k tomu ty nejhloupější písničky, které tam byly, musím ho fakt pochválit. Ale to nám zábavu nějak nezkazilo. Francois dal všemu příchuť černého humoru, Tim dělal kraviny jako vždy a já jsem musel zachraňovat zpěv, protože Lukan ani Loli se neodvážili.. Po chvíli se zapojil i Livien, který se zprvu styděl, ale nakonec to rozjel a jako pravá rocková stár nám všem ukázal, kdo byl na karaoke pánem. Čas utíkal rychle jako kdybychom prolétali časovými pásmy, a tak jsme se ani nenadáli a bylo čtvrt na devět, doba odchodu. Trochu zklamán, že jsem si nemohl zazpívat Paparazzi od Lady Gaga jsem sjížděl výtahem dolu, ale každopádně to byl super večer a shodli jsme se, že bychom na karaoke rádi ještě někdy šli. Fantastický večer jsem zakončil publikováním všeho, co si Lukan přál, abych mu udělal radost. A málem bych zapomněl, možná přecejen zůstanu ve skupině A a nebo budu v nejhorším hrát play off, protože Lukan bude teď mít speciální trénink před Mistrovstvím juniorů, takže se uvolní jedno místo v A. Loli už má jisté, že bude v Béčku, protože jeden člověk odejde do A, nikdo nepřijde zpět a navíc Paul nebude hrát další ligu, protože bude odjíždět po měsíci.

Tonda

1 komentář: