pátek 9. července 2010

Den dvacátý (9.7.)

Ráno jsem vstával jako poslední, jako vždy. Posnídali jsme své věci, já jako obvykle chleba s taveňákem. Na lekci jsme rozebírali profesionální partii, která byla velice zajímavá. Učil nás Ben a do rozboru se zapojoval i Peter. Lekci zakončilo tsume-go, které ale vyřešili jen Andrew a Seth. Následoval oběd. Po obědě jsme vegetili a hráli na KGS, v mém případě i na Oru, kde jsem si uhrál 6.dan, Tonda postoupil na 4d.
Poté jako vždy přišel Jeff a rozdělil nám soupeře. Já jsem hrál s Franzem, ale partie byla velmi rychlá, hned na začátku mi o svobodu vyšlo semeai. Když se soupeř pokusil partii zvrátit, tak mu umřela další skupina a vzdal. Hned poté nám Ben se Stevem udělali review, sgf je v sekci partie. Tonda porazil vzdáním Setha, což je skvělý úspěch, ale bohužel pro něj nic neřeší, takže poputuje zpět do 2.skupiny. Takže konečné pořadí 1.skupiny je následovné:
1.Lukan 5b, 2.Seth 3b, 3.Franz 3b, 4.Andrew 2b, 5.Panda 1b, 6.Tonda 1b.
Panda bude hrát play-off s druhým z Béčka. Loli prohrála s Timem vzdáním, takže jí nejspíš nemine play-out proti poslednímu z druhé poloviny pavouka ve skupině B.
Když skončili partie, tak jsme se s Loli vydali do supermarketu pro snídani a další věci. Cestou zpátky se ale již přihnala očekávaná šílená bouřka. Já si ještě koupil v Mekáči večeři. Pak jsme na tržnici koupili deštník za 60 yuanů. Na smlouvání ceny nebyl čas, chtěli jsme se co nejrychleji dostat aspoň trochu suší domů. Před domem jsme potkali pár lidí (i Tondu), jak jdou na večeři. Většina ale také došla jen do Mekáče a pak rychle zpátky, Tonda zavítal do BigPizzy. Teď vegetíme, hrajeme na KGS. Tonda pracuje na profilech a já píšu článek.
Lukan

14 komentářů:

  1. Heh, nick na KGS "BoukLao" je docela podobnému "Buk Lau" :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímaly by mě nějaké postřehy o životě v Číně. Jinak se mi články líbí a čtu je každý den, i když se začínají trochu podobat průvodci stravováním:-) iKon

    OdpovědětVymazat
  3. Clanky jsou super, kazdy den se na ne tesim uz od rana :-)
    Jen nejak nestiham, co to "buk lau" znamena. Snazil jsem se to vygooglit, ale velky bratr mlci :-)
    Uzivejte si Cinu a GO!
    Vasek 'Etherion' Remes

    OdpovědětVymazat
  4. Franta: BoukLao = BukLau. Akorát ve francozském přepisu
    Vašek: BukLau je nesmysl vymyšlený Timem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo taak :-)
    Tak buk lau! :-)
    V.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  7. Konečně se v Číně objevila i Loli. Dobrá práce, Tondo.;) Profily se ti taky moc povedly, díky za ně. Good luck!

    OdpovědětVymazat
  8. připojuji se k Půlčíkovi, dobrá práce.
    (a Loli to samozřejmě sluší, nechápu, proč se vždycky nechá tolik přemlouvat :))

    OdpovědětVymazat
  9. Přemlouvat se nenechala, focení byla tajná mise a několikrát mi bylo nakázáno fotku smazat..
    Půlčo, profily stále ještě nejsou všechny, teď jsem přidal dalších osm, myslím, že mi jich ještě tak pět chybí (nás nepočítám) a pak ještě udělám učitelské, snad...

    OdpovědětVymazat
  10. U učitelů bych hlasoval i pro to aby tam bylo něco víc o nich, jako třeba jejich úspěchy, všechny (ne jen jeden) veřejně známé kgs účty a tak :). Jinak deštník za 200kč není tak špatné .. aspoň myslím.

    A jsem rád že špionská galerie se povedla :).

    OdpovědětVymazat
  11. Tonda: jj, sleduji to, takže mi žádné nové profily neuniknou. A ohledně učitelů mě ani tak nezajímají úspěchy (pravděpodobně jich moc nemají, když dělají takové kempy ;o) ), jako spíš jejich povaha, styl učení, síla atd. Prostě jak je vidíte vy.;)

    OdpovědětVymazat
  12. Profily jsou hotovy pro všechny účastníky, ještě je doplním pokud někdo nový přijede (má dorazit jedna holka z Ameriky a ještě po měsíci přijedou nějací další).. Teď snad v rychlosti zvládnu profily učitelů, možná ale použiju jejich oficiální fotky, protože je mi přijde hhloupé je fotit :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tonda: Žádný spěch, vždyť to není úkol do školy. Až něco "ulovíš", tak se o tom s námi třeba podělíš. Pěkně si to tam užij, ať na to máš i jiné vzpomínky, než že si pořád seděl u kompu.;)

    OdpovědětVymazat
  14. Tondo, to je špatný přístup ;). Není špatné je fotit, prostě si vyber nějaký pěkný okamžik kdy ta fotka se bude líbit i jim a vyfoť je :).

    OdpovědětVymazat