pátek 30. července 2010

Den čtyřicátý první (30.7.)

Včera nás opustili Mikołaj a také Thomas, Glennův bratr.

Ráno vstal jako první Tonda, který se prý až do začátku lekce díval na partie na KGS. Loli tentokrát poměrně vyspávala, poté posnídala to, co si nakoupila. Já vstal chvíli po ní, posnídal jsem ještě stále tatranku, protože jsem byl včera líný jít si nakoupit.
Učitelé přišli před desátou a tenotkrát úplně všichni (tj. Ben, Peter, Jack, Wei, Steve a Yanqi) až samozřejmě na Jeffa, který chodí jen na večeře. V té době nás tu ale nebylo asi ani deset studentů... Nakonec se nás celkově sešlo asi půlka z celkového počtu účastníků. Určitě by se zase měl zavést pořádek v kolik chodit na lekce. My jsme se sešli jako jediná skupina úplně všichni (když tedy nepočítám Hoanga, který na lekce nechodí vůbec) a učil nás Ben. Lekci začalo poměrně jednoduché tsume-go, které jsme všichni až na Franze vyřešili. Poté se rozebírala včerejší ligová partie Zena a Franze, při které jsme se docela zasmáli. Ke konci jsme ještě rozebírali jednu moji partii s MS juniorů, konkrétně z první kola s Taiwancem. Ben mi potvrdil, že jsem mohl několikrát zvítězit. Ještě jsme pak stihli projet bláznivou partii z 3.kola s Andrewem Huangem z Kanady. Smích už vyvolalo soupeřovo jméno, jelikož tu taky máme jednoho Andrewa a jednoho Hoanga a že hra byla bláznivá taky nikoho nepřekvapilo, protože tito dva jmenovaní rozhodně korektně nehrájí a jejich hry bývají hodně divoké. "Béčka" prý probírali včerejší partii z kongresu Catalina se Šikšinem a bylo to prý hodně zajímavé.
Abby tu tentokrát nebyla, takže jsme šli na oběd po svých. Já šel s Livienem a Francoisem do Subwaye. Tonda si zde v apartmánu koupil nudle. Loli šla do Yippinu. Poté jsem hrál na KGS a také na Oru a Tonda se na mě díval.
Na odpoledne vyhlásil Peter volný program. Většina lidí buďto odpočívala nebo hrála přátelské partie. Jediní, kdo hráli ligovou partii byli Chriss s Tomasem. Já sledoval společně s učiteli partie z kongresu.
Dnes trochu později, až kolem sedmé jsme šli na večeři. Šlo nás asi dvanáct a šli jsme do restaurace specializované na oslí maso. Na to bylo třeba jet taxíkem asi dvacet minut. Mě oslí maso nijak nezaujalo, ale rozhodně to nebylo špatné si myslím. Tondovi, "tomu to chutnalo moc". Pak nás taxík odvezl zpět k naší stanici metra. Já si ještě se Sethem skočil do supermarketu koupit na snídani své bochánky.
Když jsme se vrátili, tak jsme zjistili, že nás někdo opět zabanoval na KGS. Důvod je tento: "pas d'insultes", takže je dost možné, že to byl někdo, kdo hovoří francouzsky, což ale tady mluví docela dost lidí. Peter už začal pátrat, kdo to byl. Až se ten dotyčný najde, určitě ho nemine trest od Setha a Glenna. Já jsem si vyměnil matraci, protože ta stará už je zase měkká a nebaví mě ji furt dofukovat. Potěšilo mě, že mi s tím Tonda pomohl. Teď Tonda s Loli klábosí s Glennem a já píšu článek.
Zítra nás čeká poměrně velký den, protože přijde Chen Yaoye 9-pro, jeden z nejlepších čínských hráčů. Já, Zeno a Glenn jsme se rozhodli investovat 500 yuanů zahrát si s ním partii. O tom ale až zítra.
Lukan

7 komentářů:

  1. Tak Rick zjistil, že tím, kdo nás zabanoval na KGS je Virgile. Prý francouzsky nadával na adminy. Trest od Glenna a Setha je, že mu dají na hlavu meloun i s tou šťávou. Nejdřív ale musí získat povolení od Jeffa. Nejspíš ho ale potrestá i sám Peter. Rick se také snažil zjistit délku našeho banu, ale admin "bolbi" mu to nechtěl říct.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už naštěstí můžem na KGS :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, asi tam máte veselo :) Jinak 500 yuanů, to je pořádná pálka, doufám, že to za to bude stát! Oni si za to takhle nechávají platit nebo je to nějaká sázka či co?

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, jsem mistr v použití slova "to", jak na sebe koukám ...

    OdpovědětVymazat
  5. :)
    Sázka to není. 500 yuanů je prý normální cena za hru s Chenem Yaoye...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak mu pak pořádně zapras v území, ať to stojí za to.;)

    OdpovědětVymazat
  7. To není normální cena, normální cena je 1500 juanů...

    OdpovědětVymazat