pondělí 5. července 2010

Den šestnáctý (5.7.)

Nové složení skupin:
1.skupina (Ben 3p): Franz (4d, GER), Lukan (4d, CZ), Seth (4d, USA), Andrew (4d, GB), Panda (2d, SUI), Tonda (??? (2k), CZ)

2.skupina (Steve 7d):
A: Zeno (2d, NL), David (1d, GB), Paul (2d, GB), Jaxon (1k, AUS), Thomas (2k, NOR)
B: Tim (1k, NL), Michael A. (1d, USA), Loli (??? (8k), CZ), Glenn (1d, NOR), Hoang (??, SWE)

3.skupina (Wei 7d):
A: Livien (4k, FRA), Michael K. (2k, GER), Max (3k, FIN), Peter (2k, SWE), Jack (?, USA)
B: Johanna (3k, SWE), Nick (2k, CAN), Greg (3k, USA), Fredrik (5k, SWE), Francois (5k, FRA)

4.skupina (Yanqi 6d): Mike (7k, USA), Mikolaj (6k, POL), Viorel (8k, ROM), Juergen (7k, GER), Nikolaj (5k, DEN), Tom (?, USA)

Ráno jsem vstal jako obvykle poslední. Něco jsme posnídali a pak se šlo na lekci.
Tonda si odbyl premiéru na lekci 1.skupiny. Z neznámého důvodu se k nám vecpali ještě Jaxon, jehož síla je kolem 1.kyu... A Hoang, který se po dlouhé době objevil. Loli si zase odbyla premiéru na lekci 2.skupiny. Nás učil jako vždy v poslední době Ben. Nejdřív byl review včerejší partie Setha a Andrewa, kterou vyhrál Seth. Následovalo ještě pár variant taishy. A nakonec dvě tsume-go, která nám ale moc nešla. Jen já, Seth, Andrew a Franz jsme vyřešili alespoň jedno.
Sally už tu byla, takže nám poté vydala naše obědy. Pak jsme vegetili a hráli na KGS. Když přišel Jeff, tak nám rozdělil soupeře. Já jsem si poradil se Sethem, sgf bude. Tonda hrál s Andrewem, ale přehlídl se hned v prvním rohu, takže už pro soupeře byl pak poměrně snadná. Loli statečně bojovala proti Glennovi, leč neúspěšně. Když jsme dohráli, tak nám Peter s Benem dali review.
Poté jsme na KGS sledovali bitvy na našem MR. Já jsem také sledoval s Benem finále Fujitsu cupu mezi Lee Se-dolem a Kong Jiem.
Já jsem ale poté prošvihl hromadný odchod na večeři, do jedné z restaurací, ve které jsme už byli, takže z našich tam šel jen Tonda. Já jsem pak skončil s Glennem, Nikolajem, Timem a Jackem v Mekáči. Ti poté ještě s dalšími lidmi šli hrát do internetové kavárny Counter Strike. Loli opět si šla nakoupit večeři do supermarketu.
Když jsem se vrátili do našeho apartmánu, tak jsme s Loli zkoukli jeden film. Teď už jsou i všichni zpět z večeře. Tonda paří Age of Empires, Loli na něj kouká, jak hraje a já píšu článek. Také si chystám zřídit účet na Oru.

Lukan

2 komentáře: