úterý 6. července 2010

Den sedmnáctý (6.7.)

Ráno jsem se probudil jako poslední a nikoho už jsem v pokoji nenašel. Tonda šel do supermarketu a Loli jsem našel v hrací místnosti. Když se Tonda vrátil z supermarketu, tak jsme něco posnídali. Já jako vždy chleba s taveňákem.
Poté jsme šli na lekci. Učil nás opět Ben a také se k nám opět vecpal Jaxon, který jako vždy pořád žvanil blbosti. Nejdřív jsme probírali profi-partii s taishou a po přestávce následovala tři tsume-go. Ale podařilo se nám vyřešit jen jedno. Postupně Tondovi, mně, Sethovi a Andrewovi. Jaxon ten si to zkoušel na svém notebooku, ale zkusit to nešel ani jednou... O Jaxonovi v nedělních aférkách třetího týdne. Po lekci byl oběd. Pak jsme vegetili a já hrál na Oru, kde jsem si už uhrál 5.dan, ale chci rozhodně výš.
Když přišel Jeff, tak nám rozdělil soupeře. Já jsem si v šíleně bláznivé partii poradil s Andrewem, sgf určitě bude. A Seth porazil Franze, takže jsem se po třech partiích vyhoupl do čela ligy, jako jediný bez prohry. Tonda hrál s Pandou, ale partii pokazil v zahájení a brzy vzdal, čímž se mu udržení v 1.skupině výrazně vzdálilo (poslední sestupuje, předposlední hraje play-off s druhým ze 2.skupiny). Loli byla tentokrát lichá, takže hrála simultánku s Weiem. Statečně bojovala, ale nakonec musela vzdát.
Kolem šesté se jako vždy hromadně odcházelo na večeři. Tonda s Loli byli nějací polomrtví, takže nešli. Šli jsme do nové nevzdálené restaurace. Největší zájem byl opět o kachničku. Poté někteří šli opět hrát do internetové kavárny Counter Strike.
Když jsme se vrátili, tak přišli i učitelé a začali hrát rengo. Ben s Yanqi vs. Peter se Stevem. Dokonce se uvažovalo o přenosu na KGS, ale to učitelé zamítli. Teď ještě hrají a já se snažím co nejdřív napsat článek, protože dneska fakt docela hodně zlobí net.

Lukan

3 komentáře:

  1. Super reportáže, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  2. L+T+L: Jop, je moc fajn, že píšete každý den!

    Moc by mě (a snad i ostatní) potěšilo, kdybyste ke svým denním reportážím občas připojili jeden stručný odstavec - jakýsi medailonek o ostatních hráčích na Experience (konkrétně mě zajímají účastníci z nejlepších skupin, kde hrajete). Sice už jsem určitá jména pochytil, ale tak nějak si je nemůžu spojit s konkrétní osobou. Stačí napsat odkud jsou, co dělají/studují, jaké mají záliby kromě go, jak jsou úspěšní ve své zemi atp. Když k tomu přihodíte i fotku, bude to úplně geniální.;) Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat