neděle 25. července 2010

Den třicátý šestý (25. 7.)

Dneska sem vstal dřív než Loli. Jelikož jsem měl znovu předem koupenou snídani, nemusel jsem do obchodu, a tak jsem si zahrál partii na KGS. Tou dobou už Loli taky vstávala, osprchovala se, umyla si hlavu a nevím co ještě ženy dělají, aby byly krásnější a přitažlivější :D Možná si i vyčistila zuby :D Potom už si nic nepamatuju...
Už se pomalu stává tradicí, že lekce začínají později od doby, co Jeff není hlavním organizátorem. Dnes byla situace kritická.. V deset tu byli jen tři učitelé, protože Peter, Ben a Wei šli na nějaký "školní" turnaj, na kterém hrálo samozřejmě spousta profíků. Výsledky zatím neznáme, jediným, který se nás týkal, bylo to, že neměl kdo učit :D Takže nakonec došlo zase na hromadnou lekci, kterou vedl jediný přítomný profík Jack společně s Yanqi, která vždy pomáhá s angličtinou. Tématem byla nejpopulárnější zahájení, ale nakonec jsme stihli probrat jen malou čínu. Zato důkladně :D Skončili jsme asi v 12:15. Podle mě na to, že byla lekce improvizovaná měla velmi solidní úroveň. Možná to bude tím, že učil profesionál. Jen pro Zena nebyla dost dobrá, tak si ve vedlejší místnosti přehrával partie profíků z knížky...
Oběd byl zase z Yippinu, vypadá to, že Abby nemá Yoshinoyu zrovna v oblibě, což mi dělá opravdu radost. Hned poté jsem hrál další partii na KGS a protáhl jsem sérii výher už na 10 :) Trochu povzbuzen jsem v šíleném vedru, které v Pekingu poslední týden zase panuje, šel koupit něco k pití, protože naše milá paní uklízečka nám vždycky vyhodí všechny lahve. To je zákon schválnosti - doba je musím vyhazovat já, když se mi nechce, a tady je vyhazují za mě, i když to po nich ani nechci :D Kolem druhé hodiny bylo ohlášeno rozlosování ligových partií. Já jsem hrál s Pandou. Vedl jsem velmi dlouho, ale pak se najednou objevilo uprostřed desky třicet bílých bodů a prohrál jsem o 10. V partii ale teoreticky o nic nešlo, protože Panda už každopádně sestupuje do skupiny B (teda pokud zítra neporazí Andrewa) a o mém osudu rozhodne zítřejší partie se Zenem. Vítěz zůstane, poražený odejde do skupiny B... Loli poměřila své síly s Timem. Myslím, že se tu z nás zlepšila nejvíc, a tak pro něj rozhodně nebyla lehkou soupeřkou. Vzdala po chybě v neutrálech, ale i bez ní by prohrála o 6 bodů. Stejně si myslím, že to je dobrý výsledek.
Na večeři jsem nešel, protože hotpot nemám zrovna v oblibě. Chtěl jsem jít s Francoisem, Timem a Livienem, kteří šli do McDonaldu a koupit si něco v Yippinu, ale někdo musel v apartmánu zůstat, aby otvíral dveře, a tak jsem se obětoval a posečkal v chladu klimatizace. Protože jsem je nechtěl otravovat s návštěvou věčně přeplněného Yippinu, poprosil jsem je, ať mi taky v Mekáči něco koupí. Doufám, že už zase příště půjdu s ostatními na pořádné jídlo, třeba do Best place. Teď tu čmářu článek, bez práce nejsou koláče. Těmi se myslí psaní aférek, protože do nich můžu napsat skoro cokoli :D Loli je zase se Zenem a na něco koukají, ale mají smůlu, protože je s nimi v pokoji i Tim :D
Tonda

3 komentáře:

  1. "...a nevím co ještě ženy dělají, aby byly krásnější a přitažlivější :D Možná si i vyčistila zuby." - to mě dostalo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nechtěla sem nic říkat, ale mám pocit, že to někdo trochu přehání. Nerada bych, aby to vypadalo, že se Zena zastávám jenom kvůli tomu, že spolu chodíme, ale když už Tonda chce kritizovat ostatní, co nedávali pozor na lekci, proč taky nezmíní Tima, kterej si tam pro změnu chatoval s někym na KGSku se sluchátkama na uších?
    Lolian

    OdpovědětVymazat