pátek 23. července 2010

Den třicátý čtvrtý (23. 7.)

Dneska se brzo vstávat nemuselo, přesto jsme na čínské poměry byli já i Loli vzhůru velmi časně. Ale spánek nás oba znovu ukolébal, a tak jsme se probudili těsně před devátou. Loli se odebrala do kuchyně pro snídani, kterou pojedla v Zenově společnosti, a já šel koupit něco do Seven Eleven, menšího supermarketu, který je od našeho domu asi tři minuty chůze. Chytře jsem si nakoupil i na zítřek, abych nemusel dělat ideálně vůbec nic :D Ještě v deset se všichni teprve scházeli, takže začátek lekce se o trochu posunul, ale pro mou skupinu jen nepatrně, byli jsme v plném počtu. Náplní naší lekce byl Benův komentář k našim včerejším partiím s Peterovým učitelem. První se prezentoval Seth, jehož partii považuji za nejlepší. Celou hru držel mistra Fanga pod tlakem a o hodně vedl. Jenže se dvakrát přehlédl, když to bylo důležité a neštěstí bylo na světě. Moje partie následovala hned poté. Sice sem prý hrál trochu příliš zbaběle, ale to se dalo pochopit. Jenže potom jsme došli do fáze pozdní střední hry, kdy se ukázalo, že jsem hrál opravdu pasivně. Sám jsem nechápal proč jsem třikrát pojistil život dvouoké skupiny. Poslední představil svůj tříhendikep Andrew, ale jeho extrémně agresivní go nemělo s 8p žádnou šanci, a tak brzy ve střední hře vzdal..
Po obědě jsem se neuvěřitelně nudil. Jediným zpestřením byla návštěva podzemního prostoru naší budovy, kde jsme si s Timem koupili zmrzlinu. Taky tu teď máme příšerný vedro. Jenže čas běžel pořád dál, a tak najednou byly dvě a bylo ohlášeno rozlosování ligových partií. Loli hrála s jedním z nových účastníků Francie, Virgilem. Je prý 1k ve Francii a 2d na KGS, ale přesto se stal snadnou obětí naší nadějné juniorky. Jestli takhle půjde dál, půjde místo mě do skupiny A :D Já poměřil své síly se Sethem. Dlouhou dobu byla partie vyrovnaná, ale pak jsem ho dvakrát přepočítal a mohl vzdát. Jenže pěkným tesuji (technickým tahem) vykouzlil ze své mrtvé skupiny ko, což partii srovnalo. Jenže za dalších dvacet tahů se velmi hloupě spletl, neodpověděl na jednu hrozbu na spojení skupiny (koncovka v tempu pro mě..) a zahrál jinam. á spojil svoji skupinu a on vzdal.
Protože jsme dohrávali jako poslední a hned potom se šlo na večeři, rozhodl jsem se kvůli únavě nejít. Loli odešla do Yipinu a po tom, co se vrátila, jsem šel s Francoisem a Livienem do Mekáče. Sice se mi tam moc nechtělo, ale bylo to nejjednodušší řešení, jak dostat jídlo a příliš se při tom nevyčerpat :D Potom Loli navrhla, že se podíváme na nějaký film. Zeno byl totiž na večeři s ostatními a nevypadalo to, že by měl v nejbližší době dorazit. Jenže bohužel můj počítač nemá dostatečně kvalitní reproduktory, a tak jsme se asi po půl rozhodli, že nemá smysl pokračovat. Mezitím dorazil Zeno a chvíli se s námi koukal. Po skončení promítací doby se oba odebrali někam pryč a já napsal článek. Ještě nás ale čeká pěkná chvíle ponocování - zítra ráno totiž máme volno, takže nikdo nejde spát. Snad nezaspíme začátek zítřejšího odpoledního programu :D
Tonda

4 komentáře:

  1. To jsem teda vážně zvědav, co bude v aférkách, když už je teď jasné, že je ruka v rukávě... Snad jedině nějaký nečekaný "trojúhelník" nebo rozchod.;o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Spis bych se obaval, aby nam neprijelo z Ciny o jednoho nadejneho go-juiora vic ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. To se nedá stihnout, v klidu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně se to před nedávnem přihodilo, takže to je pro tak prestižní bulvární deník, jakým Hrom bezesporu je, trochu nuda.:P

    OdpovědětVymazat