úterý 27. července 2010

Den třicátý osmý (27. 7.)

Dneska byl nudnej den a nic se nestalo. ale stejně vám to rozepíšu na dlouhej článek :D Ráno jsme vstávali tak nějak normálně, před devátou. Loli, která už se asi cítila trochu líp, se hned po sprše vydala na nákup a dokonce mi koupila snídani, což jsem opravdu ocenil :)) Čas, který zbýval do deseti hodin utekl jako voda, a tak začaly lekce. Chtěl jsem jít už zpět do Béčka, ale řekli mi, že mám ještě zůstat, a tak jsem zaujatě přihlížel rozboru další z Benových partií, tentokrát s velmi silným čínským 7d. I tak silní hráči ale dělají chyby v neutrálech :D Ve skupině B Loli hrála společně s Davidem a Chrisem proti Stevovi. Vždy odehráli zahájení a pak jim ho Steve okomentoval.
Následující oběd měl být z Yoshinoyi, ale nekvalitní restaurace se pozná - byli příliš vytížení, než aby zpracovali naši objednávku. Tak znovu došlo na Yippin. Několik šťastných, kteří si všimli, že se něco změnilo, si objednalo - třeba já - a těch zbylých deset - včetně Loli - si muselo sehnat oběd samo. Ale i ona nakonec pojedla v Yippinu. Já mezitím ukončil svojí neporazitelnost na KGS, ale to horší mělo teprve přijít. Ve dvě hodiny totiž začínala nová liga.

Změny:
Panda, Tonda - z A do B
Hoang - z B do A
Francois - z C do B
Tom - z Monkey jumpu do C

Já byl nalosován na Tima, což mi zrovna radost neudělalo, protože hraje hrozně pomalu. Taky jsme nakonec dohráli jako poslední partie, kterou jsem ale nakonec prohrál po tragicky špatném výkonu o 2,5 bodu. Štěstí mi totiž vyčerpala Loli, která porazila ve stejné skupině Chrise o 4. A tak jsem momentálně sestupu blíž než ona :D Téměř okamžitě po mé partii se odcházelo do go klubu, ale nemyslel jsem si, že má cenu ještě hrát, a tak jsem zůstal. Stejně tak učinila i Loli se Zenem a Francois. Nejprve jsme sledovali přenosy z finského Tampere, kde se hraje kongres. Loli a Zeno pak odešli koukat se na zbytek Pána prstenů a Francois se mnou sledoval partie na KGS. Pak jsem se ještě vydal do rušného nočního Pekingu na nákup, ale brzo jsem se vrátil, napsal článek a jdu spát. Loli už čeká až zhasnu, tak se s vámi loučím, zítra už se totiž vrací Lukan, tak možná bude psát on :)
Tonda

6 komentářů:

  1. Tondo,

    nebyli by náhodou k mání zase nějaké vaše partie? Už se dlouho těším, až něco přibude ... Jinak tu odvádíte bezva práci, těším se, až se pořádně pustíš do psaní pro eGoban. Čte se to moc dobře a já se vždycky třesu na každý další den :]

    Mějte see, Mamutík

    PS: Doporučuji najít si k jídlu tu neschovanější uličku a v ní velice pochybně vypadající místnost, co se tváří jako restaurace , najíte se tam královsky a jen třeba za 4 juany ... Také pouliční kuchaři vyrábějí bašty!

    OdpovědětVymazat
  2. Partie? No jestli to musí bejt :D

    OdpovědětVymazat
  3. Připojuji se k prosbě o další partie :) Jinak Tondo díky moc za poutavé články, taky se každý den těším, až se dozvím nějakou tu novinu...

    vajnstejn

    OdpovědětVymazat
  4. Tak koukám, že partie už jsou. Super! :)

    vajnstejn

    OdpovědětVymazat