úterý 13. července 2010

Den dvacátý čtvrtý (13. 7.)

Dneska jsme vstávali jako normálně. Byť bylo ráno dvacátého čtvrtého dne, stromeček jsme ustrojený neměli, takže Ježíšek asi večer nepřijde... Loli už docházely zásoby, a tak se hned vydala do obchodu, já jsem se snažil rozkoukat do důležitého dne. A Lukan? Ten spinkal jako miminko :D Asi o půl desáté jsme ho probudili. Vyskočil z postele jako ranní ptáče a hurá zapnout počítač. Ještě asi deset minut před desátou tu moc lidí nebylo, přestože na celou byl stanoven začátek třetího kola našeho turnaje. Nakonec všichni dorazili a začalo se jen s malým zpožděním.
Los vypadal takto:
4. Andrew - Lukan
6. Johanna - Tonda
11. Loli - Thomas V.

Lukan hrál ve třetím patře po boku našich učitelů. S Andrewem vedl až do samotného závěru, ale nedokázal zastavit Andrewovu prasárnu v území, a tak po vzniku nepříjemného seki prohrál o 12,5 bodu. Já jsem měl partii nejlehčí, Johanna je přecejen o dost slabší než já, a to se i potvrdilo v partii. Vedl jsem o hodně, pak jsem trochu zbytečně šel do risku a měla šanci, ale přepočítal jsem ji a vzdala se. Loli hrála s bráchou Glenna, Thomasem, a v partii obrovských území zvítězila o 17,5.
Jinak k ostatním výsledkům, v prvním kole bylo částečným překvapením vítězství Weie nad Stevem, jinak se snad vesměs všechno očekávalo. Zato druhé kolo nabídlo pěkný šok, kterým byla výhra Jaxona nad Pandou. Ve třetím kole Jack na první desce porazil Petera a Tim prohrál na čas s Tomasem. Menším překvapením je také dosavadní nula Michaela A., od kterého se očekávalo poměrně hodně.. Naopak velmi dobře se předvádí Glenn, jenž má jako jediný 3 body ze tří! A ještě jedna pikantnost, Viorel vzdal partii s Mikem S., protože soupeř přemýšlel příliš dlouho a Rumun se nudil.

4.kolo:
3. Yanqi - Lukan
6. Tonda - Tomas
11. Loli - Johanna

Ve dnešním druhém kole, které začínalo o půl třetí, na mě byl los zase milosrdný - dostal jsem Tomase. Hrál poměrně dobře, ale prostě jsem měl moc bodů, tak vzdal. V tu chvíli právě doprala pračka s prádlem, tak jsem ho jako správná hospodyňka rozvěsil po místnosti. Vypadá to jako pěkná dekorace. Chvíli potom dohrála Loli, která udatně bojovala s Johannou, ale nakonec podlehla o 8,5 a tak je srovnáno na Johanna-ČEŠI 1:1. V půl šesté dohrál i Lukan, bohužel nakonec Yanqi podlehl o 2,5 bodu. Ze začátku hrál velmi dobře a vedl, ale později Jeff přinesl hodiny, aby partii urychlily, což se projevilo několika chybami v koncovce a konečnou prohrou. Tím Lukan přišel o možnou výhru 300 jüanů, ale zato si určitě získal respekt ostatních. Sama Yanqi o partii prohlásila, že měla štěstí.
Ve čtvrtém kole Glenn přišel o svou neporazitelnost v partii se Zenem, ale viníkem byl čas, protože neměl možnost si pořádně rozmyslet jak zabít Zenovu skupinu. Také byla vtipná partie mezi dvěma Michaely - Anuzisem a Kalmbachem, která skončila asi po 10 minutách tak, že Němec si nedokázal spočítat schody.. Trochu smutné na 2k :D
Večeřeli jsme pro změnu v restauraci, která se specializuje na kuřecí křidélka. Tentokrát už jsme ale věděli, o co se jedná, a tak celkový počet objednaných kusů (pozn. 2 křidélka=1 kus) nebo klidně počet zabitých kuřátek, pokud vám to dává větší smysl, byl 130. Trochu moc? Možná. Po večeři jsme se znovu rozdělili, větší skupina jela taxíkem rovnou domů, zatímco Jeff, já a Holanďani jsme se vydali zpět pěšky skrz areál univerzity. V noci vypadá zase trochu jinak, avšak stále je to jedno z nejhezčích míst, které jsem někdy viděl. Snad příště až půjdeme na křidýlka nezapomenu foťák.. Pak jsme prozkoumávali nové čínské restaurace, kam bychom mohli příště jít. Vypadaly všechny fakt dobře :) A posledním hřebem večera byl stánek s koktejly a podobnými věcmi, opravdu geniální. Kéž by byly všechny dny jako ten dnešní :)

Tonda

8 komentářů:

  1. A to že jsem se přežral Steamed breadu jsi ani nenapsal :(

    OdpovědětVymazat
  2. A to že jsem se přežral Steamed breadu jsi ani nenapsal :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lukan cítil potřebu to opravdu zdůraznit, tak napsal svůj komentář dvakrát :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ne, pouze mi to hlásilo nějakou chybu a zobrazilo se to dvakrát. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Komu jste fandili ve finale? Za vsechno muze prokleta chobotnice! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Museli jsme famdit Holanďanům, pač tu jsou dva Holanďané, ale tím, že hráli fakt jako prasata se to fakt nedalo...

    OdpovědětVymazat
  7. Nejsem blázen, abych před turnajem vstával ve 2:30 :). Ale přál jsem to spíš Španělům.

    OdpovědětVymazat