pondělí 2. srpna 2010

Den čtyřicátý čtvrtý (2.8.)

Ráno jako první vstala Loli a šla si kreslit. Já s Tondou, naprosto mrtvý po včerejším fotbale jsme poměrně vyspávali až do půl desáté. Tonda vstal ihned. Já jsem opět opravdu z postele nespěchal, brouzdal jsem po internetu a snídal své bochánky v posteli až do deseti.
V té době už přišli učitelé a asi polovina studentů. Včera se prý snad šlo opět do La Bamby a spousta lidí byla stejně jako my unavena po fotbale, takže se tu spousta lidí neobjevila. My jsme se v naší skupině opět sešli všichni až na Hoanga. Učil nás Ben a probírali jsme jeho partii ještě z toho univerzitního turnajie proti 2-pro, kterou Ben o bod vyhrál. Dvě velké chyby ho v ní málem stály vítězství. Lekci zakončilo poměrně jednoduché tsume-go. Já ho vyřešil asi za 10 sekund. Pak přišel Peter, jenom na to jedním okem mrknul a vítězoslavně řekl, že už ví odpověď. Ostatním to trvalo asi tak pět minut. Všichni ho nakonec vyřešili. "Béčka" učil Peter a probírali jedno zahájení a pak rozebírali Peterovu partii z jakéhosi turnaje proti 7-danu amatérskému.
Pak nám Abby vydala obědy. Já si omylem obědnal jiný oběd než jsem chtěl, ale ten co jsem dostal byl taky dobrý. Po obědě jsem hrál na KGS.
Kolem druhé nám Ben rozdělil soupeře na ligu. Nejprve nám způsobil malý šok Hoang, který se překvapivě dostavil k partii a rozmetal Zena. Já jsem hrál s Franzem poměrně pěknou partii. Nikdo neudělal podle Bena při review žádnou hrubku, ale on těch malých chyb udělal více a tak jsem zvítězil o 5 bodů a vyhoupl se do čela naší skupiny. Partie je i tady na blogu. Tonda si celkem jednoduše poradil s Chrissem o 25 bodů. Loli získala další dobrý skalp, když překvapivě přehrála Tima. Já hrál poté opět na KGS a Tonda zevlil a říkal, že se mu nechce psát Aférky. Také jsme společně s učiteli sledovali partie z kongresu.
Po šesté se rozhodlo kam se půjde na večeři. Šli jsme do restaurace, která se nachází poblíž univerzity, kterou nám doporučil Peter. Šli jsme já, Tonda, Franz, Seth, Andrew, Glenn, Hoang, Nikolaj, Jeff a Abby. Na místě jsme zjistili, že restaurace je docela drahá, takže jsme objednali docela málo jídel. Měli ale tady ten nejlepší steamed bread, který jsem kdy jedl. Já s Glennem jsme pak chtěli ještě jednu dávku, ale Jeff bohužel zamítl. Já úplně nenasycen jsem se ještě cestou zpět stavil v Mekáči na hamburger. Tam jsem také potkal Tomase.
Poté jsem už šel do našeho apartmánu. Na KGS jsem si pojistil 5.dan. Také byl vidět zajímavý úkaz na KGS, který se hned tak nevidí. Pět našich učitelů bylo přihlášených zároveň. Z toho čtyři z nich zde mají 9.dan (Peter-MilanMilan, Jack-smartrobot, Steve-AncientGo, Ben-jq), pouze Wei jim to "kazil" svým 7.danem (michael88). Nyní Tonda pracuje na Aférkách, já poslouchám Nightwishe a přitom píšu článek.

Lukan

Žádné komentáře:

Okomentovat