pondělí 16. srpna 2010

Den padesátý osmý (16. 8.)

Rutinní vstávání do školy už se blíží a vypadá to, že se na to moje tělo připravuje, takže jsem se už zase probudil před osmou. Jenže jsem si ještě dobře hodinu poležel, a tak první vstávala Loli. Postupně jsme se všichni tři vystřídali ve sprše, takže pořádně očištění jsme se mohli vrhnout na studium go. My jsme pořád pokračovali ve studiu malé číny, a pak následoval rozbor konkrétní pozice v oblíbené zahájení od dvou komoku. To je na Áčko příliš nízká úroveň, a tak rozebíralo s Benem velmi složitá joseki. Dopoledne opravdu rychle uteklo, a tak za námi za chvíli byl i oběd a následoval volný čas. Už se stalo takovým malým zvykem, že touto dobou hrajeme na KGS. Já dneska odehrál pomalou partii se třetím danem, Lukan přijímal jen rychlejší, ale zato větší počet. Taková drobná zajímavost - měli jsme jednoho společného soupeře - já vyhrál vzdáním (vedl jsem o 30 v mikrokoncovce) a Lukan vyhrál jen o 1,5 bodu :D
Ve dvě začínaly tréninkové partie, ale dnes je hrál jen Seth a Michael A., protože zbytek měl lepší plán! Na třetí hodinu byly totiž zamluveny ve sportovním areálu opodál dva stoly na ping-pong. Dlouho jsme si ho chtěli zahrát, ale došlo na to až teď, za což vděčíme Abby :) Po necelé minutě už jsme vcházeli do prosklených dveří budovy, ve které se skrývá i místní bazén, posilovna, sauna a bůh ví, co ještě. Pod úrovní hladiny vody v bazény se vyskytovala místnost se stolním tenisem, naštěstí však v jiné místnosti. Když jsme přišli, pochopili jsme, proč jsou Číňané nejlepší na světě - už velmi malé děti tu trpělivě odpalovaly míček za míčkem. Rozdělili jsme se do jakýchsi skupinek, každá byla u jednoho stolu. Velmi rychle se ukázalo, že nikdo z nás ping-pong moc neumí, a tak to byla taková pinkaná spíš se stěnami stropem, než se spoluhráči :D Nicméně jsme se výborně bavili, Loli snad později nahraje nějaké fotky :) Kolem čtvrté dorazili i naši učitelé. Wei, všestranný sportovec je všechny předčil vtipnými pózami při podání a narážením do zdi při vybírání míčků. Nakonec se ale ukázalo, že studenti na to mají, a tak je Chris všechny zničil, včetně Weie. Chvíli potom jsem odešel, protože už začínalo být neuvěřitelné horko a šel si zaplavat. Naštěstí si mě nikdo kromě Loli a Francoise nevšiml, a tak jsem se mohl oddávat dalšímu sportovnímu vyžití. Později do bazénu také dorazil Gijs,který prý dříve taky plaval, ale nebylo to moc poznat :D
Vrátil jsem se a bylo už po šesté. Lukan stále hrál na KGS, ale pak odešel s ostatními na večeři do Peking ducku. Ten nemám zrovna v oblibě, a tak jsem šel s francouzsky mluvícími do Mekáče, čímž jsem asi kompletně zabil zdravý duch, který sem nabyl v bazénu :D Pak už se nic moc zajímavého nestalo, šel jsem na tržnici, koupil si zmrzlinu, nic moc. Dokonce bylo vtipné, když jsme se tam potkali s Loli, aniž bychom věděli, že tam ten druhý je :) Lukan zatím seděl v apartmánu a hrál PES nebo CSM. Dneska půjdeme spát dřív, což je sice trochu divné, protože jako přípravu na jet-lag bychom měli chodit spát později, ale to je fuk :D Tak se pro dnešek mějte,
Tonda

1 komentář:

  1. Na spaní nezáleží beztak to je tak že buď máš na spaí vlohy a pak ti žádné střídání spánku neva a nebo se jet-lagu nevyhneš ať děláš co děláš :).

    Jinak teda divit se tomu že Číňani umí ping pong ... každý kdo viděl Karate Kid 2010 (Kung-Fu Kid s Jackie Chanem) by věděl že tam umí hrát i 60 letí dědoušci.

    OdpovědětVymazat