úterý 10. srpna 2010

Den padesátý druhý (10. 8.)

Budíček dneska nebyl, a tak jsem se důkladně prospal, vstal jsem až po deváté. Loli, která je teď díky Xi'anu téměř bez peněz si koupila snídani jako chudý čínský lid, zatímco já královsky posnídal svůj nákup ze Seven Eleven a Lukan si pochutnal na několika bocháncích. Tím bylo odbyto nejdůležitější jídlo dne. V deset hodin tu zase moc lidí nebylo, ale věděli jsme, že odpočinkový den není, a taky jsme se dočkali. Lukan s Áčkem nejdřív rozebíral svoji partii z Mistrovství světa, já s Béčkem probíral čínské zahájení a Loli s Céčkem a Déčkem (nechápu proč) dělala nevím co. Lekce nám všem skončily asi ve dvanáct, a protože Abby měla volno,každý zvlášť jsme se odebrali na oběd. Loli zatím s ostatními nováčky programu znovu šla do Letního paláce.
Poobědní siesta byla z mé i Lukanovy strany orientovaná směrem partie na KGS. V rámci tréninkových partií jsem později hrál blitzku se Zenem a Lukan velmi seriózní partii s Michaelem A. Když dohrávali, koukal jsem se na přenos z plaveckého mistrovství Evropy, ale Lukan mi později řekl, že pohodlně vyhrál. Po chvíli odpočinku od go nastal čas na večeři. Čím dál tím méně se shodujeme, kdo chce kam jít, a tak se část lidí odebrala do go klubu, kde se dá i najíst, další se rozprchli do Mekáčů (Lukan) a podobných a já s Jeffem a dalšími pár lidmi jsme navštívili naši oblíbenou restauraci Best place. Vrátili jsme se kolem osmé, poté už jsme jen relaxovali. Asi v devět přišla Loli s velkým kraválem zpátky, zřejmě byla úplně nadšená z toho, že navštívila "Samr palis" a tržnici, na které ochutnala škorpiona, žraloka a bůh ví, co ještě. Budiž jí to přáno, mě tohle zase tak neláká :D Za chvíli asi půjdeme spát, tak dobré odpoledne.
Tonda

Žádné komentáře:

Okomentovat