čtvrtek 5. srpna 2010

Den čtyřicátý sedmý (5. 8.)

Dnes ráno jsme se probudili docela pozdě, chvíli po deváté. Loli se asi už vyspinkala dorůžova, takže hned vstala a začalo něco dělat. Já jsem byl na internetu a Lukan dospával poslední minutky před turnajem. Nakonec jsme oba z postele vylezli až v deset, kdy měl začínat turnaj. Jenže tu pořád skoro nikdo nebyl, takže se čekalo snad do čtvrt na jedenáct. Když se všichni sešli, bylo oznámeno rozlosování.

3.kolo:
1. Ben - Lukan (vzdáním, asi 20b)
6. Panda - Tonda (vzdáním)
7. Chriss -Loli (15b)

Lukan, který včera zkušeně porazil Petera hrál na první desce s druhým profíkem v turnaji, Benem. Tentokrát se ale žádné překvapení neudálo, a tak Lukan později vzdal, protože neměl dost bodů. Já byl přiřazen k Pandovi, se kterým jsem ještě nikdy nevyhrál, a tak jsem se rozhodl pro bláznivou strategii s moyem (velkým potenciálním územím). Panda ho sice zlikvidoval, ale získal jsem okolo hodně bodů, a tak před mikrokoncovkou vzdal. Poslední dohrávala Loli s Chrisem. Po včerejším nepříliš dobrém dni dnes hrála přecejen lépe, a tak ho bez problémů přehrála.

4. kolo
3. Lukan - Michael A. (kontumačně)
6. Tonda - Glenn (vzdáním)
7. Loli - Livien (8b)

Znovu s mírným zpožděním, asi ve 14:20, začalo čtvrté kolo našeho turnaje. Lukan v něm narazil na Michaela A., ale ten se dnes na ani jedno kolo nedostavil, a tak Lukan vyhrál kontumačně. Takže jako první partii dohrála Loli. Očekávaná výhra se však neuskutečnila, což je pro nás trochu nepochopitelné. Asi se Loli teď nedaří jako mě před týdnem.. Znovu jako poslední jsem tedy skončil já. S Glennem jsem neuvěřitelně pokazil první roh, ale protože máme oba fighting spirit, partii jsme obrátili vzhůru nohama a nakonec jsem asi po 100 tazích vyhrál, když Glennovi nefungovala hrozba na ko. Ale rozhodně jsme se nenudili :)
Kromě prohry Loli s Livienem se ve čtvrtém kole událo ještě jedno překvapení. Mnohem větší - Wei porazil Bena. To Lukana zařadilo mezi kandidáty na vítěze turnaje, rozhodne pravděpodobně jeho zítřejší partie s Weiem. Čtvrté kolo taky nabídlo další ze série kuriozních losů - na čtvrté desce hraje Andrew se Sonyou, která ještě neprohrála. Postupně porazila Nikolaje, Jean-Loupa a Francoise.
Jako poslední svou partii dohráli Zeno se Sethem, a tak jsme se téměř hned potom vypravili na večeři do poměrně vzdálené restaurace. Obsluha byla dnes velmi bídná, a tak jsme čekali na poslední chod přes hodinu a půl... Přesto jsem si večeři užil, protože s námi po dlouhé době šel můj černý bratr Francois :D Večer už jsem jen přidal na net některé partie a pak jsme sledovali Lukana, jak hraje. Zítra odjíždí do Xi'anu, a tak se těšte na MOJI fotbalovou reportáž :D
Tonda (a Lukan)

1 komentář: