středa 4. srpna 2010

Den čtyřicátý šestý (4.8.)

Ráno vstala první Loli. Když jsem se v půl desáté probudil, Tonda už byl taky vzhůru. Posnídal jsem své bochánky a projel internet s novinkami.
Dneska nás čekal 2.turnaj. Hráči se nepřihlásili z daleka všichni. Nakonec jich je ve startovním poli jen 23. Byli jsme tentokrát rozděleni pouze do tři-macmahonové škály.
Třídy, kromě u učitelů jsou napsány podle KGS. V totmo turnaji se naskýtá velká příležitost hráčům z nižším skupin zahrát si s hráči z "áčka" případně s učiteli.

MMSHráči
2Ben 7d, Peter 7d, Wei 7d, Andrew 6d, Franz 6d, Lukan 5d, Hoang 4d, Seth 4d, Zeno 3d
1Michael A. 2d, Panda 2d, Virgile 2d, Tonda 2d, Glenn 1d, Tomas 1k, Chriss 1k, Loli 2k, Francois 3k
0Johanna 2k, Livien 4k, Sonya 5k, Nikolaj 5k, Jean-Loup 10k


1.kolo:
5. Zeno - Lukan (vzdáním, pohodová výhra)
7. Tonda - Virgile (vzdáním, 5-10b)
9. Loli - Francois (kotel)

Na třetí desce se o velké překvapení postaral Panda, když porazil Andrewa.

Na oběd jsem šel se Zenem opět do Hellen´s cafe. Tam jsme potkali Tima, Tomase, Glenna, Nikolaje, Michaela A. a Franze. Já si dal lehké špagety Carbonara. Tonda si koupil nudle přímo v apartmánu, protože se mu do toho deště nechtělo. Loli obědvala v Yippinu.

2.kolo:
2. Lukan - Peter (to není joke!!, 3,5b)
8. Tomas - Tonda (vzdáním)
10. Johanna - Loli (vzdáním)

Hodně kuriozní los je na třetí desce, kde Francois hraje s Weiem.

Ze mě chudého je nyní opět bohatý, za výhru nad Peterem dostanu 1000 yuanů. Zítra ráno mě čeká Ben. Po této partii se opět začal přemýšlet, jestli bych se neměl stát profíkem... Moje partie s Peterem by se zde měla objevit na blogu.

Jeff mi pak dal právo rozhodnout, kam půjdeme na večeři, ale měl jsem zakázanou Peking duck, jelikož jsme tam byli včera. Zvolil jsem Big Pizzu. Šli jsme já, Jeff, Zeno, Johanna, Sonya, Andrew, Seth a Franz. Tonda po minulé zkušenosti radši nešel a šel do Mekáče s Livienem a Francoisem. Loli měla nějakou bagetu.
Když jsme se vrátili, tak opět byla Jeffova lekce ve třetím patře. Té jsme se všichni tři aspoň na chvíli zúčastnili, paradoxně každý v jiný čas. Když jsem tam byl já, tak Virgil ukazoval svoji partii s Tondou, přitom na něj Tonda naléhal, ať ji neukazuje. Teď sledujeme Petera, jak hraje na KGS a já přitom píšu článek.

Lukan

3 komentáře:

  1. Češi ostatní 3:2 ... tak ještě Lukan by měl vyhrát ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace ... tak tohle je naprosto famózní a neskutečný výsledek jehož reportáž jistě předstihne i fotbalovou :)

    OdpovědětVymazat