sobota 7. srpna 2010

Den čtyřicátý devátý (7. 8.)

Milý deníčku,
dnes ti píšu jen o sobě, protože Lukan i Loli jsou pryč. Moc se mi stýská. A dokonce jsem se v noci bál, klimatizace je hrozně strašidelná. Už aby byli zpět, s nimi se nebojím. Hodně špatně jsem se kvůli tomu vyspal. Jenže dneska byl opravdu den blbec, víš, protože ve sprše tekla jen studená voda. Brr. Už jsem se bál, že mi i z bochánků čokoláda uteče. Ale aspoň něco bylo jako normálně.
Sice jsem se měl moc moc špatně, ale jak jsem přemýšlel nad tím, jak je svět nespravedlivý, tak mi všechno hrozně rychle uteklo. Najednou bylo deset hodin a chtěl jsem si jít ještě zdřímnout. Ale řekli mi, že není volný den, že bude lekce. Nikdo tu nebyl. A já byl tak ospalý. Aspoň, že nakonec přišel Steve a Jack a rozebrali nám některé naše partie. Docela mě zahřálo na srdíčku, když mi Jack pochválil jeden tah.
Pak se zase nic nedělo. Zrovna jsem si zoufal nad svou samotou když mě přišel rozveselit Francois a Tim. I vyhraná partie na KGS mi udělala radost, vyhrabal jsem se z pochmurné nálady a zase jsem měl chuť do života. Navíc jsme odpoledne neměli ligové partie a mohli jsme si odpočinout, tak jsem se chvíli válel na měkoučké postýlce. Ale řeknu ti tajemství, doma mám ještě lepší! Trpělivě jsem se pronudil až ke čtvrté hodině odpolední, dokonale zabitý čas. Konečně totiž přenášeli partie z kongresu, škoda, že už poslední kolo. Koukal jsem se až do půl sedmé, pak jsme šli na večeři, takže o to nejdůležitější - výsledek - jsem stejně nakonec přišel.
Na jídlo jsme zavítali do Best place. Bylo nás tam docela málo a ani jsme si toho příliš neobjednali, ale stejně jsem se zase přejedl. Musím s tím něco dělat. Ale ono mi to tak chutná... Když jsme se vrátili, byl jsem nakonec rád, že jsem neznal výsledek před večeří. Artem totiž prohrál vyhranou partii s Korejcem o půl bodu, a tak se o SOS stal vítězem Rusák Shikshit. Abych utopil smutek nad jeho prohrou zahrál jsem si s ostatními poker, ale rychle jsem prohrál. Prostě špatnej den :( Snad to zítra bude lepší, určitě ti zase napíšu!
Měj se moc hezky, Tonda

2 komentáře:

  1. Hehe, to je super! :)) Prej: "Milý deníčku..." :D To mě dostalo ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Opět povedené psaní, Tondo. Jen tak dál..

    OdpovědětVymazat