sobota 21. srpna 2010

Den šedesátý první (19.8.)

Ráno jsme vstávali kolem deváté, protože jsme si mysleli, že bude lekce. Poté nám ale Francois oznámil, že dneska lekce nejsou, takže jsme se odebrali zpět do pokoje. Jinak, pár lidí dalších lidí než kromě nás z našeho apartmánu také očekávalo lekci, takže přišli. Já šel hrát na KGS, ale po tom, co mi jeden soupeř escapnul a další dvě partie prohrál, jsem už fakt neměl chuť dál hrát.
Abby nám poté vydala obědy. Naštěstí po obědě přišli učitelé, takže byli alespoň výukové partie. Tonda a Loli šli s pár dalšími lidmi na tenis. Já hrál partii s Jackem. Vzal jsem si dva hendikepy a celou partii vedl, ale poté mi jeden hloupý tah pohřbil celou partii a prohrál jsem o osm bodů. Tonda s Loli se pak vrátili. Tonda se koukal s Francoisem na Dr. House. Loli poslouchala muziku, ale pak se jí podařilo si rozbít sluchátka.. :D
Na večeři jsme šli do restaurace, kterou nazýváme dvěma způsoby: "Where Jaxon ordered the big fish" / "Where Greg ordered Peking duck only for himself" :). Nachází hned vedle Helen´s café a šli jsme tam už asi popáté a také naposledy. Tato restaurace je také dobrá, že tam mají Peking Duck, ale steamed bread tam opravdu dobrý nemají.
Po večeři jsme se vrátili do našeho apartmánu. Pár lidí šlo ještě do Helen´s café na francouzský toast. Loli šla s Francoisem na tržnici. Na apartmánu byl pak docela bordel, protože Zeno, Loli, Glenn, Nikolaj a Panda uspořádali "poke-contest". Neptejte se co to je :D, to vám Loli vysvětlí sama. Já hrál PES a v lize mistrů jsem postoupil se Slavií až do finále :D. Já šel spát už asi v jedenácta hodinu po mě i Tonda a Loli.

Teď jsme v Budapešti a čekáme na náš let do Prahy. Snad Tonda doma napíše i články z dneška a včerejška a případně i Aférky.

Lukan

Žádné komentáře:

Okomentovat