čtvrtek 12. srpna 2010

Den padesátý čtvrtý (12. 8.)

Dneska z nějakého důvodu nemám tušení, co se dělo ráno, ale přísahám, že jsem nepil :D První co si pamatuju je, že jsem šel vybrat z bankomatu peníze pro Loli, protože má z neznámého důvodu zablokovnou kreditku, a pak jsem šel pro snídani do undergroundu. To už bylo chviličku po desáté a za chvíli začínaly lekce. Co dělal Lukan nevím, protože jsem se nezeptal, ale většinou mají rozbor partie a nějaké tsume-go. My jsme s Jackem pokračovali ve spoustách celodeskových variant malé Číny. Myslím, že to jsou zatím jedny z nejzajímavějších lekcí, co jsme tu měli. Dopoledne vždycky uteče jako voda, a tak jsme už o chvíli později pojídali oběd z Yippinu. Po dlouhých diskuzích o tom, jestli si odemě Loli půjčí, aby měla na jídlo nebo ne. Poznámka autora: kupodivu jsem já říkal, že jí půjčím a ona že ne. Docela rozhádaní a naštvaní jsme se rozešli ve zlém, ale dosáhl jsem svého, Loli dostala 100 juanů.
Poslední dobou už ani Lukan občas nemá chuť hrát tréninkové partie, a tak i dnes jsme se věnovali KGS. Lukan si znovu uhrál ztracený 5d, já vyhrál dvě partie. Pak hrála Loli, která porazila Petra a pak nějakého druhého dana, což ji vyhodilo na 4d s otazníkem. Trochu skleslý z toho, jak jsem slabý jsem si zahrál další dvě partie, obě prohrál. Ne v úplně veselé náladě jsem čekal na večerní přenos z ME v plavání.. Když začal, Loli už skoro spala a Lukan se taky chystal do postele. A já, s ponorkou co se potápí čím dál hlouběji až do dalšího dne sledoval, kterak Maďaři válcují zbytek Evropy...
Tonda

Žádné komentáře:

Okomentovat