pátek 13. srpna 2010

Den padesátý pátý (13.8.)

Ráno vstala jako první vstala Loli a šla nevím kam. Poté jsem se probudil já, nestradičně už před devátou, protože se mi hrozně chtělo na záchod :D, ale tam jsem narazil na dlaší problém, nešlo spláchnout :D, ale toto jsem rychle vyřešil. Tonda vstal chvilku po mě. Mě došly mé milované bochánky, takže jsem přemohl svou lenost a rozhodl se vyjít ven si něco koupit. Nakonec jsem došel skoro až k obchodnímu centru, kde se nachází Peking duck. Před ním se nachází stánek, kde prodává starší pán jakési placky s vajíčkem a zelím, takže jsem neváhal a jednu si za 3 jüany koupil. Po cestě jsem potkal Abby, která měla pochopitelně stejnou cestu jako já do našeho apartmánu/teaching area.
Dorazili jsme přesně v deset, když už tu pár lidí bylo. Dneska tu Ben nebyl, takže nás učil Steve, se kterým jsme probírali jedno Lee Chang-hovo joseki. Když jsme ale probrali už docela dost variant, tak Andrew jako obvykle začal dělat blbosti a hrát své "silly moves" a později se k němu přidal i Zeno. Nakonec se z joseki stala dost stupidní partie a z celé lekce byl bastard. Lekce zakončila dvě tsume-ga, jedno vyřešil Andrew a jedno já. Dneska jsem byl vyjímečně rád, že už lekce skončila a rád si došel k Abby pro obídek.
Po obědě jsem pařil PES a Tonda na mě občas koukal. Jeff doporučil Tondovi, aby dneska nehrál go, takže místo hraní na KGS, zevlil. Ve dvě začali opět tréninkové partie. Dneska se sešlo poměrně dost lidí. Já a Franz jsme hráli proti Peterovi. Oba jsme si odvážně vzali 2 hendikepy. Já celou partii prohrával, ale pak jsem se štěstím zabil Peterovi skupinu a vyhrál o 2 body :). Franz taky statečně bojoval, ale nakonec musel vzdát. Pak jsme s Tondou pařili Czech Soccer Manager, ale později nás to omrzelo, přece jen je ta hra dost primitivní.
Poté začalo rozhodovat, kam se půjde na večeři. Jeff nakonec rozhodl, že se půjde do "Chicken wings", která se nachází blízko univerzity a minimálně třikrát už jsme tam byli. Odmítli mi ale koupit "steamed bread", takže šel jen Tonda. Já jsem nakonec šel s Glennem, Loli, Franzem, Sonyou a Timem do restaurace, která se nachází jen přes hlavní ulici, takže asi jen pět minut chůze. Já tam naposledy byl asi před padesáti dny :D. Tady měli "steamed bread" opravdu dobrý. Kromě toho mi už zde z obědnaných jídel chutnala jen kachna, kterou jsem obědnal já. Platili jsme každý pouhých 25 jüanů.
Když jsme se vrátili, tak v apartmánu nikdo nebyl. Já odehrál dvě partie na KGS. Jednu jsem těsně prohrál a druhou jednoznačně vyhrál, takže jsem 5.dan uhájil :). Až kolem desáté se vrátili ostatní z "Chicken wings". Loli se odebrala do třetího patra na Jeffovu lekci. Nakonec ale koukají s Timem na film. Tonda opět zevlí a já poslouchám Nightwishe a píšu článek.
Zítra nás čeká turnaj proti čínským amatérům 25 našich hráčů vs. 25 jejich. Prý nemají být silnější než KGS 5.-6.dan, takže to je rozhodně hratelné. Už je rozhodnuté, že já budu hrát na první desce. Jeff, který měl hrát, řekl, že ho nepotřebujeme :). Takže nám držte palce.

Lukan

Žádné komentáře:

Okomentovat