neděle 15. srpna 2010

Den padesátý sedmý (15.8.)

Ráno se probudili Tonda s Loli kolem deváté a hned šli do hlavní místnosti. Kupodivu byli všichni u nás v apartmánu vzhůru, až na mě tedy. Dělali docela hluk, takže se jim kolem desáté podařilo mě probudit.
Posnídal jsem čokoládové sušenky, které jsme včera s Tondou koupili v Undergroundu. Dopoledne se prakticky nic nedělo, všichni jsme zevlili a já opět se smutkem zjistil, že mě KGS bez jakékoli prohry shodilo zpět na 4.dan... I když jsme tu byli jenom my z našeho apartmánu a Andrew, tak Abby přišla a celkem brzy opět odešla pryč, takže nám ani nedošla pro obědy.
Ten mi nakonec přinesla Loli z Yippinu. Po obědě jsem chvilku pařil Czech Soccer Manager a závodili jsme s Tondou, kdo v něm vytvoří lepší tým Ajaxu Amsterdam. V jednu skoro všichni odchzáeli do hedvábného marketu. Já už mám všechny dárky nakoupené, takže jsem se rozhodl zůstat.
Odehrál jsem pár partií na KGS, mimo jiné také s Vanessou Wong a Andrewem Huangem, ale obě jsem těsně prohrál. Také jsem si dvakrát 5.dan opravdu uhrál, ale pak hned zase klesl zpět. Některé mé partie byly fakt trapné... Kolem šesté se vrátili všichni z marketu.
Na večeři jsem šel s Jackem, Tomem, Timem, Zenem a Sonyou do Pyropizzy. Tři XL pizzy byly pro nás až až, ale byly opravdu dobré. Tonda si koupil jakési placky na ulici, možná ty samé, co já měl předevčírem k snídani.
Poté jsem ještě něco odehrál na KGS, ale 5.dan jsem nedobyl. Celý rozmrzelý jsem se rozhodl už dneska přestat hrát a tak jsme opět "závodili" s Tondou v Czech Soccer Manageru. Teď ještě Tonda furt hraje, Loli spí a já píšu článek.

Lukan

Žádné komentáře:

Okomentovat