sobota 14. srpna 2010

Den padesátý šestý (14. 8.)

Ráno jsme měli nepovinnou lekci. Já a Lukan jsme vstávali asi půl hodiny před jejím začátkem. S překvapením jsme zjistili, že Loli nespala u nás, ale v pokoji u Sonyi. O chvíli později jsme se vypravili na nákup do undergroundu a Loli si vybrala z bankomatu, už jí zase funguje kreditka! Vrátili jsme se pár minut po desáté, chvíli po nás dorazil do apartmánu i Ben a začal lekci. Tématem byla jeho partie se 4p, odehraná poměrně nedávno na jednom z turnajů. Rozdělení desky na dvě poloviny možná mohlo zavánět hrou slabších kyu, ale následovný boj na celé desce doprovázený třemi velikými ko ukázal, proč jsou oba soupeři profesionálové. Z důvodu časové tísně nakonec Ben prohrál, ale měl mnoho šancí.
Když ve dvanáct skončila lekce, většina lidí, která dorazila, si pochutnala na jídlu dopraveném z Yippinu. Já si bohužel neobjednal, a tak jsem musel do restaurace dojít po svých. Ale zase jsem měl lepší hůlky :) Loli, trochu unavená z toho, že šla spát až kolem třetí ráno potom polehávala na svém lůžku, Lukan hrál za Slavii Pro Evolution Soccer a já ho sledoval. Asi kolem jedné hodiny se postupně do našeho apartmánu začali scházet ostatní, čekala nás totiž společná cesta autobusem na druhý konec Pekingu, kde jsme se utkali s výběrem dvaceti čínských amatérů.
Po poměrně dlouhé, asi půlhodinové cestě jsme dorazili před velikou budovu plnou restaurací, kde se měl náš souboj udát. Výtahy jsme dojeli do čtvrtého patra. Neodpustil jsem si pár blbostí s Mikem S., a tak jsme hned všechny pobavili. S dobrou náladou jsme vkráčeli do poměrně velkého prostoru, který byl perfektně připraven na malý turnaj. V každé řadě deset desek s čísly, abychom poznali, kam si sednout, a vedle nich plastové dózičky s úplně novými kameny. Partie začaly kolem druhé. Lukan hrál na první desce, já na sedmé a Loli asi na čtrnácté. Ona z nás dohrála jako první a později jsme zjistili, že naše partie měly podobný problém - tragické zahájení. Jen následky byly jiné, protože Loli nedokázala ztrátu dotáhnout a brzy vzdala. Zato já jsem soupeře přehrál ve velkém stylu, bohužel ztráta téměř třiceti bodů z počátku hry byla příliš velká, a tak jsem prohrál o deset. Lukan tou dobou stále bojoval na první desce. Jeho soupeř neměl být silnější než 6d na Tygemu (čínský server go, přibližně o třídu labší než KGS), ale jaksi změnili plán, a tak po začátku partií Jeffovi oznámili, že jejich nejlepší hráč je 8d. Přesto Lukan hrál na začátku velice dobře, jenže pak chtěl na jedné straně příliš, což ho stálo vyrovnanou pozici a později vzdal. Nakonec jsme prohráli utkání se skóre 8:12, ale na prvních deseti deskách jsme měli šest výher.
Vrátili jsme se myslím chvíli po páté ke stanici metra Wu Dao Kou. Poměrně velká skupina lidí se s Abby a Jeffem vydala na večeři do Best place. Přidala se k nim i Loli, která normálně na večeře nechodí, ale když je prý ten poslední týden :) Lukan se vydal s partou ostatních do Helen's Café a já s Timem šel (s mezizastávkou v Seven Eleven, kde jsem si koupil "knedlíky" Bao-zi na večeři) do našeho apartmánu. Tady jsme zůstali až do večera, pokud nepočítám návštěvu undergroundu a koupi toaletního papíru :D Zítra máme volný den, takže jsme si natáhli večerku. Ale už jdeme spát, tak dobrou noc :)
Tonda

1 komentář:

  1. Jinak, zjistil jsem od Petera, jak silni byli naši soupeři.

    Lukan - 8d tygem
    Tonda - 4d tygem
    Loli - 2d tygem

    OdpovědětVymazat