pondělí 9. srpna 2010

Den padesátý první (9.8.)

Den pro mě a pro Loli začal, když nás kolem osmé vzbudila paní průvodčí ve vlaku. Kolem desáté nás vlak dovezl na Západní nádraží v Pekingu, které je mimochodem největší v Asii. S davem jsme se asi po čtvrt hodině dostali ven. Od Míši jsme dostali typ na jeden autobus, který nás má dovézt na zastávku Qianmen, kde se také nachází Go-shop. Tam se také nachází zastávka metra. My jsme ale zjistili, že můžeme vystoupit už o dvě zastávky dříve, kde se také nachází zastávka téhož metra, což jsme také udělali. Nakonec jsme to metrem měli na jeden přestup přes Xizhimen místo deseti stanic jen sedm.
Do našeho apartmánu jsme naprosto vyhladovělí a žízniví dorazili kolem jedenácté, kdy už byly lekce v plném proudu. Oba jsme se ihned vystřídali ve sprše, abychom se odprasili. Loli poté napsala článek z Xianu a já napsal mail Míše, že jsme v pořádku dorazili. "Béčka" prý na lekci probírali s Weiem jeho partii s Peterem z turnaje a poté nějaká zahájení. Po poledni lekce skončili a my jsme si u Abby vyzvedli obědy. Pro mě a pro Loli to bylo dnešní první jídlo...
Já se poté snažil hrát na KGS, ale vůbec mi to nešlo po té třídenní pauze. Takže jsem nakonec k mému úžasu na svém notebooku rozjel Pro Evolution Soccer 2010. Dnes také přijel osmnáctiletý mladík z Kanady Maurice Crosby (4-dan AGA), který zde byl již minulý rok a tentokrát tu bude jen na tři dny jako host. Známý je také tím, že stejně jako Tim lámal srdce půvabným Číňankám v La Bambě. Od něj jsme si také vyslechli pár historek z loňska.
Od dvou se hráli pouze tréninkové partie, dostavili se navíc jen Hoang, Seth, Glenn, Zeno a Tomas. Ti hráli buďto mezi sebou nebo s učiteli. Ostatní se vydali do Go-shopu. Já s Timem jsme odpočívali, avšak každý z jiného důvodu. Já po jedenácti hodinové cestě vlakem jsem byl docela zničený, Tim pro změnu ze včerejší pařby s Livienem v La Bambě. Takhle to víceméně probíhalo beze změny až do půl šesté, kdy přišel Jeff a ptal se nás, kdo a kam se půjde na večeři. Také se od Petera dozvěděl, že možná ještě bude možnost sehrát jeden zápas s čínskými studenty univerzity. Já jsem neváhal a na nástěnku nalepil papír, kam se může zapsat každý, kdo by chtěl ještě hrát. Dostal jsem od Jeffa za úkol sehnat minimálně deset lidí, kdo by šli, což by neměl být problém, protože už teď jich mám osm a to se jich tu od té doby o moc více nezastavilo.
Na večeři se rozhodlo, že se půjde do Peking ducku, protože Abby obdržela poukázky na slevu 120 yuanů, takže nebylo co řešit. Šlo nás asi patnáct a pěkně jsme se jako vždy přežrali. Po večeři šlo spousta lidí do La Bamby, jelikož tu je Maurice... Společně s ním tam jsou i Tim, Livien, Johanna, Glenn, Nikolaj, Michael S., Hoang, Andrew, ale také netradiční návštěvníci Zeno, Jeff, Seth a Gijs. Zeno se tu poté zastavil, ale říkal, že dnes to nijak divoké nebude, ale uvidíme, jestli Tim s Mauricem případně s Nikolajem či Mikem něco neprovedou... :)
Loli mezitím co jsem byl pryč nahrála fotky. Tonda si nyní s Loli a Francoisem dělají soukromé karaoke, nyní jsem se tam byl podívat a hrála tam písnička Barbie Girl..., kterou určitě všichni znáte. Já se teda na chvíli přidal, protože to byla docela sranda. :) Já tu teďka smolím tento článek.
Když jsem přijel z Xianu, tak jsem si přečetl, že vám údajně napíšu Aférky, o tom mi ale Tonda opravdu neřekl. Zřejmě ho to přestalo bavit psát, to nevím. Musím se omluvit, že vám je nejspíš nenapíšu, protože na to opravdu nejsem vhodná osoba, Tonda je v psaní těchto věcí mnohem lepší než já. Také jsem tu tři dny nebyl, takže opravdu nevím, co se po tu dobu stalo, Tonda toho ví určitě mnohem více. Navíc já ani pořádně nevím, co tak "skandálního" se stalo v tomto týdnu událo, než jsme odjeli do Xianu. Obvykle, když Tonda Aférky napíše, tak já ani o minimálně polovině věcí nevím, že se udály. Takže mi to prosím odpusťte, že moje Aférky, na které jste se možná (ne)těšili, nebudou.

Lukan

1 komentář:

  1. Cože??? Aférky nebudou? Skandááááááááááál!!! Okamžitě píšu do konkurenčního Blesku, ti vás roznesou na kopytech.:P

    OdpovědětVymazat