středa 11. srpna 2010

Den padesátý třetí (11.8.)

Ráno vstal jako první Tonda, který hned vyrazil na nákup do Undergroundu. Původně chtěl jít do SevenEleven, ale své rozhodnutí přehodnotil, když zjistil, že prší. Chvíli poté vstala Loli a šla si dát prádlo do pračky. Já vstal jako poslední, prohlídl si vše nové na internetu,pochutnal si na několika bocháncích a dokonce jsem stihl vyhrát jednu partii na KGS.
Kolem desáté přišli učitelé. Lekce jako vždy rozhodně nezačla včas. Dnešní lekce byly zajímavé tím, že všechny skupiny (my s Benem, "béčko" s Jackem a "céčko" s Weiem) probírali téměř stejné téma - malé čínské zahájení. Samozřejmě čím slabší skupina, tím méně toho probrali. Už to do přestávky jsme pobrali nespočet variant. Poté jsme řešili jeden rohový tvar asi na šest způsobů, jestli je to ko nebo mrtvé. Lekci zakončilo hodně obtížné tsume-go, na které jsme ale poté společnými silami přišli. O finální tah se zasloužil Andrew. Vyčerpaní z tsume-ga jsme všichni z naší skupiny byli rádi za oběd z Yippinu od Abby. Ostatní skupiny zřejmě také. Já jsem rozhodl poté pařit PES, dokud mi nevytráví.
Kolem druhé měly být tréninkové partie, ale opět tu skoro nikdo nebyl. Ve dvě za mnou přišel Ben, jestli si nechci zahrát s jejich kámošem z univerzity. Sílu má nejspíš čínský 5.dan, takže žádná lama, i když 5.dan je v Číně, jak jistě víte, hodně široký pojem. Včera s ním hrál už Franz, ale prohrál. Já po návratu z Xianu nehraji zrovna nejlépe, což jsem nehrál ani v této partie. Sice jsem ho přepočítal obvykle, ale v poziční hře byl soupeř lepší a zaslouženě vyhrál o 15 bodů. Tonda hrál prozměnu na KGS. Já se tam také odebral po skončení mé partie. Po čtvrté se odcházelo na karaoke, ale nešlo zdaleka tolik lidí jako posledně. Celý náš apartmán zůstal doma.
V šest jsem šel s Glennem, Tomasem, Franzem, Hoangem a Michaelem A. do Hellen´s café, kde jsem se poměrně "přežral". Tonda si nechal od Francoise přinést jídlo z Mekáče. Loli ta šla jako obvykle do Yippinu. Večer jsme s Tondou hráli na KGS. Oba jsme to spokojeně zakončili kolem desáté silně pozitivním skóre, já 6:2, Tonda 4:1.
Dneska také Ben slaví své jedenadvacáté narozeniny. Odpoledne už byli chlastat a teď tu Peter, Chao Yu, Steve, Zeno a Číňan se kterým jsem hrál odpoledne, tu teď hrají poker. Ten také obhajuje včerejší vítězství v této hře. Sám oslavanec Ben už ale odešel, my nevíme proč.
Tonda se tady snaží teď rozjet stream s přenosem evropského mistrovství v plavání. Loli už nejspíš spí a já píšu článek a asi taky půjdu brzy zalehnout.

Lukan

3 komentáře:

  1. Kdyby jsi Tondo potřeboval nějakej sport najít online, většinou vše najdeš na www.fromsport.com :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní: Budou, jen minule nebyly, protože je měl psát Lukan a byl moc línej ;-) Ale já vám to vynahradím!

    OdpovědětVymazat